“Geld meer dan waard”

Keukens: Spaans, Grill
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Mooi restaurant, keurige tafels, vriendelijke bediening. Wij kozen als lunch voor het 5 gangen degustatie menu. 40 euro incl drank. Echt ongelofelijk. Zeer lekker gegeten en 5 volle glazen wijn als lunch is echt much too much -).
Aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
restaurantesp, General Manager van Toro Muelle Uno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for your 5 star review! Much appreciated. We do hope to see you soon!

9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed vlees en vis. Mooi gelegen aan de haven en net en attent personeel! Zeker de moeite waard! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2019
restaurantes p, Manager van Toro Muelle Uno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Thank you for your amazing review. We hope to see you soon!

30 september 2019 beoordeeld

Geweldig vlees en tonijnsteak!
Vriendelijke service, snel en de prijzen zijn zeer democratisch.
Hier komen we terug.

Datum van bezoek: september 2019
restaurantes p, Gerente van Toro Muelle Uno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Bedankt voor je vriendelijke review! Wij hopen u snel te zien.

30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo hoort een avondje uit te verlopen. Gezellig, correct, smaakvol, heerlijk en betaalbaar! Al onze gerechten waren echt heerlijk, met als uitschieter de langostinos al pil pil. De lekkerste van de costa del Sol. Maar ook de salade en de entrecote waren super. De bediening is snel, correct en zeer vriendelijk. Omdat ook de rekening zeer vriendelijk was gaan we snel terug komen!

Datum van bezoek: september 2019

Bedankt NLAndre voor je vriendelijke review! Wij hopen u snel te zien.

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 15 man gedineerd. Op stroomstoring na goed verzorgd, goede steak en lage prijzen. Voor, hoofd, koffie, limoncello voor onder de 40€ pp.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Toro Muelle Uno bekeken, bekeken ook

In Toro Muelle Uno geweest? Deel je ervaringen!