TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Prachtig hotel, 8 minuten van vliegveld, rustige ligging, comfortabele bedden, super schoon, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, zwembad op bovenste verdieping met super view, airco aanwezig, top!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

kamer: goed bed, maar geur sigaretten was storend, badkamer was netjes
vriendelijke service
lekker ontbijt, baliepersoneel vriendelijk
wel niet duidelijk voor vragen handdoeken op dakterras. Betalend?

Beoordeeld op 16 september 2019

Goed gelegen hotel. Vlak naast treinstation en je bent zo met taxi of bus in centrum Heerlijk dakterras met zwembad en bar. Prima kamers en goede service van personeel. Je kan er ook heerlijk eten, mooie bar op begane grond. Kortom een hele fijne week gehad!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 september 2019

Zijn op 11 september aangekomen en de kamer was oké maar heel veel herrie van de airco aangeven de volgende dag bij de receptie geen probleem jullie krijgen een nieuwe kamer laat alles maar staan wij Barcelo zorgen dat al jullie spullen in de nieuwe kamer word gezet door ons ,zogezegd nieuwe kamer gekregen maar ik mis me kop telefoon .ik naar de receptie en aangeven dat ik me kop telefoon mis . Dit gingen ze gelijk uit zoeken maar na 3 dragen vragen was het antwoord we kunnen niets vinden en wij als Barecelo stelen niets dus met andere worden ik lieg en moet niet zeuren ongelofelijk wat een service van Barcelo Malaga

Datum van verblijf: september 2019
BMalaga, Management van Barcelo Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Dear Guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our Barceló Málaga hotel.

I would like to clarify, as we did here during your stay, that everything that we did was trying to help you and make your stay a good one. That is the reason why we help you with your luggage when changing rooms. In any case we took anything from your luggage, as the headphones must have been lost in the previous room.

In addition, the hotel is not responsible for any item that is not kept inside the safe.

Again, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our level of hospitality and interest in serving you properly in the future.

Best regards,

The Management

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Hier 4 nachten verbleven.
Mooi,schoon hotel met vriendelijk personeel en een leuke bar op het dak en beneden.
Ligt gunstig,20 minuten lopen naar het centrum en 25/30 naar het strand.
Bus en trein om de hoek.