Beoordeeld op 15 oktober 2018

Gezellig sfeervol kleiner hotel met een thuisgevoel, netjes en verzorgd, een 4-sterren ontbijt.
Het personeel lijken gezinsleden die erg behulpzaam en discreet zijn.
Vergeet het dakterras niet!
Hier kom ik zeker terug!

Kamertip: vraag een kamer aan de achterzijde
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor 1 nacht , voor we terug naar huis gingen na een vakantie !

Super ontvangst , vervroegde incheck , auto naar parking gebracht door personeel ! En de volgende dag stond hij gewoon weer voor de deur ! Wat een luxe !

Prima kamer en lekker bed !

Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Het personeel was heel aardig. Het hotel wordt gerund door door 4 broers en een zus. Het ontbijt is top! Het niet zoals in andere hotels een lopend buffet, maar je krijgt het ontbijt geserveerd. Het ontbijt is uitgebreid en elke dag weer anders. Het hotel heeft 25 kamers en doet meer denken aan een B&B. De sfeer die de eigenaren hebben gekweekt is heel huiselijk. De kamer op de derde verdieping die wij hadden was heel goed. Wij hadden het geluk dat we een balkon aan de voorzijde hadden. Het enige minpuntje voor gasten kan zijn dat je het verkeer dat voor het hotel langs rijdt hinderlijk kan zijn. Wij hadden er geen problemen mee. Het hotel ligt op een mooie locatie. Ongeveer 15 tot 20 minuten lopen vanaf het centrum van Malaga. Mocht dat een probleem zijn voor de gasten, de bushalte ligt praktisch voor de deur en voor 1,30 euro p.p. rijdt deze je naar het centrum. Het hotel ligt 2 minuten vanaf het strand. Dus voor de gasten die vlak bij het strand en niet te ver vanaf het centrum willen verblijven is dit de perfecte locatie.

Kamertip: Dicht bij het strand en niet ver van het centrum.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

Heel fijn hotel, mooie kamer/goeie bedden, heel moderne badkamer. Kleine vriendelijke receptie en vooral niet al te druk. Ook zitten ze op een goeie locatie, dichtbij het strand en niet ver van het oude centrum. Dagelijkse schoonmaak/beddenopmaak.
Wij zaten op de 3e etage en het was helaas nogal gehorig, de buren konden we bijna letterlijk verstaan en boven ons hoorden we ze nog laat thuis komen, lopen, naar de wc gaan en meer.....

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2017

Het hotel ligt op 15 minuten lopen van Malaga centrum, ook een bushalte voor de deur.
Prima kamer met goede bedden en van alle gemakken voorzien. Goed ontbijt dat aan tafel wordt geserveerd. Het heeft een lift en een dakterras.

Kamertip: Een kamer aan de achterkant.
Datum van verblijf: oktober 2017