Volledig restitueerbaar voor do 4 apr.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor vr 5 apr.
Volledig restitueerbaar voor vr 5 apr.
Beoordeeld op 15 april 2019

Uitzonderlijk mooi, klein hotel versierd met prachtige schilderijen zowel in de gangen als in de kamer. Water en koffie zijn, à volonté, voorzien in de lobby. De ligging is uitstekend, midden in het centrum. Rustig, geen hinder van lawaai van buiten. Vriendelijk en gedienstig personeel.

Datum van verblijf: april 2019
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste Jean W,

Allereerst waarderen we de tijd die het heeft gekost om zo'n aardige mening op Tripdvisor te schrijven. Dit is de beste manier voor toekomstige reizigers om bij ons te blijven en ons te leren kennen.

Heel erg bedankt voor je mooie en vriendelijke woorden, we zijn blij om te weten dat je hebt genoten van onze diensten, faciliteiten en een uitstekende locatie in het centrum van de stad.

We zullen u graag snel weer zien!

Ontvang een hartelijke groet,
Sergio Barroso.

Beoordeeld op 12 april 2019

Het betreft hier een gezellig hotelletje, met zeer propere kamers en zeer vriendelijk personeel, het ideaal gelegen voor een citytrip

Aqui tenemos un hotelito coquetón, con habitaciones limpios y empleados simpáticos. Este hotel es situado en un lugar ideal para hacer Citytrips.

Kamertip: Doble para individuales
Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Sergio B, Director de Recepción van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2019

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn erg blij dat je de locatie van het hotel leuk vond. De waarheid is dat het geweldig is om de prachtige stad Málaga te leren kennen. We hopen je weer te zien in ons Hotel del Pintor.
Fijne dag!

Ontvang een hartelijke groet!

Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zaten in een studio vlakbij het hotel. Het was heel goed. Lekker rustig. Er zit een ruime keuken in met magnetron, koelkast. Alles wat je nodig hebt. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. Er zijn veel restaurants en kleine eettentjes met gezellige terrassen. Het personeel van het hotel is erg aardig. Via Whatsapp kun je ze altijd bereiken. Prijs kwaliteit is ook erg goed. Ik zal zeer zeker deze locatie en hotel aanraden!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Beste Marianne-CZ,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je goede ervaringen te delen.

We zijn blij dat je van je verblijf in onze studio hebt genoten. We zijn altijd bereid om aan de behoeften van onze klanten te voldoen.

Zoals vermeld, is El Hotel Del Pintor zeer goed gelegen om de belangrijkste toeristische plekken te bezoeken, zoals musea of het stadscentrum.

Bedankt dat je ons aanbeveelt! Het is erg nuttig voor ons.

We hopen je weer te zien tijdens je volgende bezoek aan Malaga.

Ontvang een hartelijke groet,

Sergio Barroso,
Adjunto dirección,
Hotel del Pintor.

Beoordeeld op 29 oktober 2018

De ligging en het personeel zijn uitstekend. Vooral de 24 uurs receptie is fijn. Wij hadden de budgetkamers maar we adviseren die niet te nemen. Deze is klein, donker en zonder ramen op de buitenlucht. Er zijn wel ramen maar die komen op een binnenplaatsje uit. Ook de matrassen vonden we matig. Straal douche (in bad) is krachtig.

Kamertip: Neem de budgetkamers niet.
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 28 oktober 2018

toplokatie voor bezoek aan met name binnenstad Malaga
De kamers zijn prima, heel schoon
er zij ook wat inpandige kamers (met airco), als je daar niet tegen kan dan opletten bij boeking!
Vriendelijk personeel/service
Ontbijt kun je doen aan de overkant op de hoek (via hotel of gewoon zelf gaan ontbijten)

Kamertip: let op bij boeking inpandige kamers als je daar niet tegen kunt
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
Sergio B, Gerente van Hotel Del Pintor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2018

Beste Hans,

We waarderen het dat u ons een tijd hebt besteed om een mening te schrijven en we waarderen het ook dat u uw ervaringen deelt met de rest van reizigers en gebruikers van Trip Advisor.

We zijn blij om te weten dat onze schoonmaakservice en onze faciliteiten naar wens waren.

We feliciteren al onze medewerkers die elke dag werken om dit soort antwoord te krijgen.

We zullen blij zijn om je weer te zien in de toekomst.

Ontvang een warme groet,
Sergio Barroso