TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Eerst en vooral: Wauw wat een toplocatie! Zo dichtbij alles! Een perfecte uitvalbasis om de stad te verkennen. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Zeer lekker ontbijt en meer dan voldoende keuze. We hadden enkele problemen op onze kamer en deze kwamen ze onmiddellijk herstellen. Een hele ruime kamer en grote badkamer. Mooie rooftopbar met een leuk uitzicht op de kathedraal. Een minpuntje was de locatie van onze kamer. We lagen op het 7de verdiep, onder de rooftopbar en net de eerste kamer aan de lift. De eerste nachten van ons verblijf hebben we nauwelijks last gehad hiervan maar de laatste 2 dagen! Deze waren onaangenaam en dat is nog beleefd uitgedrukt. Veel last gehad van de muziek en de mensen toen deze richting huis/hotel keerden. Omdat het de laatste 2 nachten waren, hebben we besloten niet te gaan klagen bij de receptie. We hebben er het beste van gemaakt, het waren dan ook onze laatste nachten. Kortom prachtig verblijf alleen best geen kamer op de 7de verdieping nemen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Dit hotel heeft de perfecte ligging (vlak in het centrum bij de bezienswaardigheden, op wandelafstand van het strand en de bus naar de luchthaven stopt bijna voor de deur). Het is opvallend hoe enorm vriendelijk en behulpzaam het personeel is. Je voelt je hier echt thuis. De kamers zijn proper en verzorgd en het ontbijt is lekker. Vanop het dakterras op de achtste verdieping heb je een prachtig uitzicht over de stad. Het hoogtepunt was het diner en het bijhorende vuurwerk van de feria. Dit zullen we nooit vergeten. Bedankt!

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, vriendelijke receptie, mooie kamers, leuk dakterras met klein zwembad. De ligging is super, pal naast de kathedraal en de eettentjes. Het strand is 5 minuten lopen. Internet gratis en goed, ook op kamers.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt zeer centraal en op loopafstand van alle bezienswaardigheden, eetgelegenheden!
Kamers zijn prima verzorgd. Op dak een zwembad, lekker als je even wilt afkoelen na een warme dag in de stad. Handdoeken liggen bij zwembad al klaar! Wij hebben buiten hotel gebruik gemaakt van ontbijt. Voldoende adresjes waar je terecht kunt voor een leuke prijs.
Bij spitsuur, moet je soms wat lang op de lift wachten.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Om te beginnen ligt het hotel in het centrum van Malaga, naast de kathedraal. De locatie zorgt ervoor dat zowel het centrum, de boulevard en het strand op loopafstand zijn. Tijdens ons verblijf werden wij in al onze wensen voorzien. Het ontbijt is goed. Wanneer wij naar het zwembad gingen hadden wij voor 11:00 uur altijd een bedje ter beschikking. 'S avonds is het ook erg gezellig op het dakterras, dat een mooi uitzicht heeft op de kathedraal. Het personeel in het hotel was erg vriendelijk en mocht ik nog een keer terug komen in Malaga, dan kom ik zeker terug naar dit hotel. Het enige nadeel is dat er geen wifi bereik was op onze kamer, maar goed, dat maakt het wel weer een stuk gezelliger!

Datum van verblijf: juli 2019