3 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 9 november 2019

We zijn aangenaam verrast door dit hotel. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de bar. De kamers zijn zeer ruim, met ook een hele ruime badkamer. De netheid en hygiëne in de kamers en badkamer is uitstekend. Eigenlijk is het in heel het hotel overal heel net en proper. Het ontbijt is zeer goed. Het kan altijd beter, want in sommige hotels is het ontbijt nog veel beter, maar hier was het zeker en vast ook meer dan aanvaardbaar. Toch een minpuntje : dineren 's avonds in het hotel zelf kan je beter niet doen, want het eten was echt niet lekker. Maar voor het overige is dit hotel zeker en vast aan te bevelen. Want het hotel is ook heel goed gelegen, op 10 minuutjes wandelen van het oude centrum, en 5 minuutjes van het strand.

Datum van verblijf: november 2019
MarketingMSHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel MS Maestranza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear 191PeterK,

Thank you so much for such a wonderful feedback and for rating us with 4 stars!

We celebrate that you enjoyed so much the location and we are glad for the kind words about the hotel.

We will more than happy to welcoming you in your next visit to Málaga.

Kind regards,

Beoordeeld op 22 september 2019

Dit hotel heeft een aantal goede dingen: Kamer en beddengoed zijn schoon, fantastisch ontbijt, prima dakterras met heerlijke ligbedden, zeer vriendelijk medewerkers en met name de receptionistes.
We waren teleurgesteld in: de grote van de lobby en zeker de liften. Er zijn twee kleine liftjes, wel veel kamers in het hotel, en 4 personen in een lift zonder bagage dan sta je tegen elkaar aan. Het is voorgekomen dat je lang staat te wachten op de lift, met name gedurende het ontbijt of je moet naar de twaalde etage met de trap. Badkamer ziet er oud uit en randen zijn versleten (misschien beschimmeld), kamers zijn in verhouding klein.

Kamertip: Wij hadden uitzicht op de stierenvecht arena.
Datum van verblijf: september 2019
MarketingMSHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel MS Maestranza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Dear Menno D,

Thanks so much to share your opinion with TripAdvisor users.

We really take good note of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of services and products.

All our team hopes to get the opportunity to welcome you here again soon!

Beoordeeld op 1 juli 2019

Deel van onze rondreis. Prachtige kamer 505 met geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Fijn dakterras met jacuzzi en handdoek service. Parkeergarage om de hoek. 15 euro via het hotel.

Kamertip: De kamers met nummers die eindigen op een 5 of 6 zitten op de kop zijn kant en hebben een geweldig uitzicht op de haven en op de oude stad.
Datum van verblijf: juni 2019
MarketingMSHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel MS Maestranza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear Rienjoos,

Thank you so much for such a wonderful feedback and for rating us with 5* stars!

It is a pride for us to know about the wonderful stay.

We are looking forward too see you again.

Kind regards,

Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Geweldig ontvangen in het hotel. De 1e nacht verbleven wij in kamer 202. Bij aankomst gelijk gevraagd of er een kamer op een hogere verdieping beschikbaar was. Dit kon een dag later omdat het op dat moment vol was. De volgende dag kregen wij een kamer op de 12e verdieping, kamer 1206. Prachtige kamer met een geweldig uitzicht! Ontbijt en service zijn hier dik op orde! Locatie is goed centraal!

Datum van verblijf: juni 2019
MarketingMSHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel MS Maestranza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Dear stylona,

Thank you very much for your 5* star rating for our MS Maestranza Hotel!

We are very happy to know that you enjoyed the stay!

We hope to welcome you again soon in your new home in Malaga!

A cordial greeting,

Marketing & Communication
MS HOTELS

Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Als je binnen komt lijkt het net een boot. Hele kleine receptie met niet echt geïnteresseerd personeel. De kamers zijn wel groot maar er gehorig. Het ontbijt was ok maar er waren te weinig tafels. Het hotel
Komt er gedateerd over.

Datum van verblijf: mei 2019