Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel is prima. Ruime kamer incl badkamer. Prachtig uitzicht. Dakterras met ligbedden en bubbelbad op de 13e etage is top. Ligging is uitstekend. Strand 5 minuten en centrum 15 minuten.
Vriendelijke en behulpzame hotelmedewerkers.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Heerlijke dagen gehad in hotel Maestranza. Start was al super omdat we een vroege vlucht hadden waren we om 11.00 uur al in het hotel. We konden zo de kamer in. Heel fijn. Ruime kamer met goede bedden. Dagelijkse schoonmaak incl. handdoeken. Ontbijt was uitgebreid en ook gedacht aan de gezonde hapjes, veel fruit en elke dag een verse smoothie. Ligging is super. Via de weg naast de tunnel in minder dan tien minuten in het centrum en nog geen vijf minuten lopen vanaf het strand! Haven aan de overkant met heerlijke terrassen, gezellig uitzicht en winkeltjes. Aanrader dus!

Kamertip: wij zaten met de kamer aan de drukke weg maar totaal geen last van het geluid gehad
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Het hotel is uitstekend gelegen. Dicht bij de zee en niet ver van het centrum van de stad.Het ontbijt is zeer goed en het personeel aan de desk is vriendelijk en behulpzaam bij vragen.Ze spreken vrij goed Engels. De kamers met bad,douche,safe,airconditioning en terras zijn vrij simpel maar wel netjes onderhouden. De Wifi is uitstekend. Er is een mooi dakterras met een prachtig uitzicht en voor de zonnekloppers zijn er ligzetels voorzien. Het hotel is gelegen aan een drukke weg en zelfs voor een goede slaper zoals ik, is het onmogelijk om de ramen open te laten vanwege het lawaai van het verkeer.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel!
Stond niet op de keuzelijst op de website van D-reizen, maar via via gevonden.
Prachtige locatie, naast het historische stierengevecht-theater, op de hoek van de pier van de haven en op 400 meter van het strand. Het oude centrum van de stad is nog geen km weg.
Goede vriendelijke bediening.
Prima, uitgebreid ontbijt. ‘s Avonds een bar en mogelijkheid voor diner.
Dakterras met mooi uitzicht over de stad en het fort.
Tophotel! Echt een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Goede service, goed ontbijt op een ideale locatie tussen centrum en strand. Alles op loopafstand.

Tijdens ontbijt uitzicht op de bedrijvigheid richting werk/centrum en strand.

Rooftop terras met jacuzzi met een prachtig uitzicht. Vanuit het dakterras kijk je midden in de arena. We konden een stierengevecht van boven live volgen. Maar een heel klein stukje blijven kijken, een Spaanse traditie maar echt te zielig!

Datum van verblijf: augustus 2018