“Echt Spaans”

La Mesonera
Geclassificeerd als nr. 313 van 2.545 Restaurants in Malaga
Keukens: Spaans
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond waren we nog op zoek naar een echte tapaszaak. Gevonden bij ons hotel om de hoek! Veel locals en dus echt Spaans, want het personeel sprak er amper Engels. Lekker gegeten weer voor een leuk prijsje als afsluiter van onze stedentrip!

Datum van bezoek: maart 2020

25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en gezellige tapabar, geen industriele tapas, maar nog huisgemaakt.
Alleen kan men niet met Kredietkaart betalen, ondanks stickers van Visa Mastercard enz... Men maakt zich er van af door te zeggen dat het kastje stuk is, maar dit blijft natuurlijk stuk voor altijd... Niet Correct !!!!

Datum van bezoek: januari 2020
noeliaj631, Propietario van La Mesonera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

hola te enseñamos el datafono averiado era el dia de la granizada de malaga y la empresa que tiene que venir llego mas tarde vuelve cuando quieras '!!! lo que me pareció de muy mal gusto es que me dijeses que traficaba con dinero negro !!!muy muy mal comentario y muy feo !!¡ supongo que el ladron piensa que todo el mundo es de su condicion !!!

28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een local hier terecht gekomen. Misschien dat daarom mijn verwachtingen ook wel iets te hoog waren.

De bediening is echt top. Zelden zo'n vriendelijk ontvangst gehad. Ze doen ook hun best om je de kaart een beetje uit te leggen etc.

Helaas ging het bestellen wat minder goed. De eerste 2 dingen die we wilde bestellen, waren niet op voorraad. Dus we kozen voor 2 andere dingen (calamares en patatas bravas). Uiteindelijk kregen we gefrituurde calamares en een salade can avocado. De salade was heerlijk, hoewel niet besteld, maar wel zeer prijzig. Ze rekenden 8 euro voor de salade die slechte bestond uit een halve avocado, wat sla, pitten en een dressing.

De calamares waren ook niet super. Hoewel erg vers, toch erg smaakloos en vol olie.

Nee in Malaga heb ik echt veeeeeel beter gegeten. Het was zeker niet slecht, maar in mijn ogen ook niet echt een topper.

Wel dikke 10 voor de klantvriendelijkheid.

Datum van bezoek: oktober 2019
noeliaj631, Propietario van La Mesonera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

hola me alegro que pongas las fotos ya que se ve la ensalada y tb veo tomate granada quinoa frita !!! y el calamar fresco que te lo cobramos a 5e pq no sabiamos como explicarte que el calamar es carisimo pero no quisimos ...en fin en la foto se ve que el papel no tiene nada de aceite que estan bien fritos y que.son frescos !! respecto a los precios decirte que el tomate y el aguacate estan a precio muy caro ! esto lo sabemos los españoles !!!y lo que me sorprende es que no te guste la calidad de los productos !tu ticket no supero los 20e en fin en serio quieres comida barata ??!! yo no comeria nunca barato !piensalo

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed en de bediening vriendelijk. We hebben onder andere heerlijke verse tonijn gegeten met een salade van tomaten, rode ui en avocado. De witte wijn was prima.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de afgelopen week twee maal met twee personen gegeten. Zeer gastvrij ontvangen door Ana en Lola. Prima home-made food, onder andere tonijn, iberico en beef cheeks. Alles heerlijk klaar gemaakt. Lekker wijntje erbij, eerlijke prijs en een hartelijk afscheid. Komen bij ons volgende bezoek zeker terug: je wordt als goede vrienden behandeld en dat is wat je wilt! Gracias!! Geert & Wilma Nederland

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die La Mesonera bekeken, bekeken ook

In La Mesonera geweest? Deel je ervaringen!