Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten

vanaf 29,20 US$
vanaf 152,40 US$
Beoordeeld op 11 mei 2019

weinig indrukwekkend
het feit dat je in het geboortehuis van picasso bent geweest is zowat het belangrijkste
de prijs die je er voor moet betalen is er over

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 20 april 2019

Je betaalt 4 Euro inkom maar wat er te zien is, is heel schaars.
Niet de moeite waard, er zijn interessantere zaken rond Picasso in Malaga.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

We moesten 4€ geven per persoon. Er zijn mooiere en zinvoller museums. Het huis of museum is niet mooi ingericht is te simpel! Je bent heel snel rond. Niet de moeite waard. Het plein is veel mooier! Je mist niks

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019

Hier is Picasso geboren. De etage bestaat uit 6 ruimtes die met verschillende artefacten gevuld zijn. Geen werk van Picasso zelf, maar familie foto's en dergelijk. Leuk om even gezien te hebben, maar geen noodzaak. Met een half uurtje ben je weer buiten. Entree ins beperkt €3,00 pp, maar op zodag naar 16.00 uur is de toegang gratis.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 7 maart 2018

Wij liepen door deze buurt daags na een enorme overstroming. In tegenstelling tot de wijk waar ons hotel stond was hier alles ondergelopen. Mensen waren overal bezig om het water uit hun huizen te 'vegen'. Dit maakte dat we niet heel veel oog hadden voor het geboortehuis van Picasso.
We zijn er langs gelopen maar verder heeft het niet heel veel indruk gemaakt.

Datum van activiteit: april 2017