132 US$
Hotels.com92 US$
Priceline92 US$
StayForLong132 US$
Beoordeeld op 24 april 2017

Zeer geschikt voor wie de drukte van de stad en de banale standaard infrastructuur van Costa del Sol - hotelketens wil vermijden. Ligt midden de 18-holes golf van Malaga die uitgeeft op zee (kleine eigen strandzone van parador). Kamers pal zuid, of met ochtend- of avondzon. Je moet wel van vliegtuigen houden want ligt pal onder aanvliegroute van de luchthaven. Parador heeft ruime luchtige kamers met goed uitgeruste badkamer en groot terras. Bus naar Malaga (N° 5) pal aan ingang parador of metrotreintje naar stad (of richting Fuengirola) 500 meter vandaan aan shopping center Plaza Mayor. Een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

Beste Klant:

Bedankt voor het delen van uw ervaring in de Parador de zomer.

Het We zijn blij dat uw verblijf voldaan aan uw verwachtingen; We blijven werken om u te verrassen.

We zullen blij zijn om je weer te verwelkomen.

Affectionately.
Marian Montero - Directeur

Beoordeeld op 18 december 2016

Heel goede service . Dit hotel is werkelijk aan te raden. De kamers zijn prachtig , goed ingericht en ruim. De keten PARADOR bewees voor ons opnieuw haar waarde. Het kost allemaal misschien wel iets meer maar zonder enige twijfel is het dit waard.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2016

Dear Customer:

Thank you for placing your confidence by choosing us during your stays in Málaga, and for your kind comments about our Parador and service.

It will always be a great pleasure receiving you.

Beest wishes.
Marian Montero - Manager -

Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

We sliepen hier de nacht voor we terugvlogen. Het hotel ligt ideaal voor Malaga luchthaven. De kamers zijn oke maar niet heel bijzonder. De kamers liggen aan de golfbaan en aan zee.
Het eten in het restaurant 's avonds was zeer matig. We hadden het parador menu en eigenlijk was alleen het voorgerecht lekker. De rest was veel te veel en heel erg vet (vieze gefrituurde vis). De hoeveelheid eten per gang was belachelijk veel. Als dat daarna allemaal weggegooid wordt, is dat nogal zonde. De bediening door oudere dames was ongeinteresseerd. Ze gooiden het nog net niet op tafel. Er werd niets toegelicht. Er was één mannelijke, jongere ober, die wel aardig en met aandacht serveerde.
Het ontbijt is prima.
Kortom, het hotel is oke, het restaurant kun je beter vermijden.
We betaalden 84 euro voor de kamer.
We betaalden 86 euro voor het 4 gangen diner. Dat was het beslist niet waard.

Datum van verblijf: november 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Dear Customer:

thank you for choosing our Parador during your recent saty in Málaga and sharing your experience by this social network.

I´ve managed your comments about the dinner menu with our Chef, in order to improve the offer and service. The next time you can also choose the our Snack Bar option, wich offer a wide variety of succulent dishes.

Best wishes.

Marian Montero - Manager -

Beoordeeld op 9 april 2016

We verbleven slechts een nacht in dit hotel, aansluitend op een vliegreis naar Malaga. Het hotel ligt prachtig gelegen aan zee met een golfbaan. Enige nadeel van de nabijheid van het vliegveld is het lawaai van af en toe overvliegende toestellen. Over de kamer niets dan goeds - we kregen een gerenoveerde suite (!), waar we helaas maar kort gebruik van konden maken omdat we door moesten reizen. Ontbijtbuffet was bijzonder uitgebreid

Datum van verblijf: maart 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2016

Sehr geehrter Kunde:

vielen Dank für Ihre kürzlich experencia im Hotel auf diese Weise zu teilen.

Wir würden uns freuen, Sie in Ihren zukünftigen Reisen an die Costa del Sol willkommen zu heissen.

Mit freundlichen Grüßen
Marian Montero - Regisseur

Beoordeeld op 18 maart 2016

Dit viersterrenhotel is enigszins wat vergane glorie. De kamers wel zeer schoon, maar je merkt aan alles heel veel gebruikt en te weinig gerenoveerd is. Het uitzicht van de kamer die we hadden was spectaculair, uitkijkend op Malaga. Ik zou zeggen een goed drie sterren hotel dat is het.

Datum van verblijf: maart 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2016

Lieber Kunde :

Dank für durch diese gemeinsame Nutzung bedeutet, dass Ihre jüngsten Erfahrungen in unserem Parador .

Informieren Sie sich , dass das Hotel im Jahr 2007 renoviert wurde .

Vielen Dank für Ihr Vertrauen uns als Ziel für Ihren Aufenthalt in Malaga in der Auswahl .

Mit freundlichen Grüßen .