Priceline
122 US$
Gratis annuleren tot 23/04/21
125 US$
Gratis annuleren tot 22/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
131 US$
92 US$
BESPAAR 39 US$
Gratis annuleren tot 23/04/21
eDreams125 US$
StayForLong131 US$
Agoda.com122 US$
Beoordeeld op 18 december 2016

Heel goede service . Dit hotel is werkelijk aan te raden. De kamers zijn prachtig , goed ingericht en ruim. De keten PARADOR bewees voor ons opnieuw haar waarde. Het kost allemaal misschien wel iets meer maar zonder enige twijfel is het dit waard.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2016

Dear Customer:

Thank you for placing your confidence by choosing us during your stays in Málaga, and for your kind comments about our Parador and service.

It will always be a great pleasure receiving you.

Beest wishes.
Marian Montero - Manager -

Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

We sliepen hier de nacht voor we terugvlogen. Het hotel ligt ideaal voor Malaga luchthaven. De kamers zijn oke maar niet heel bijzonder. De kamers liggen aan de golfbaan en aan zee.
Het eten in het restaurant 's avonds was zeer matig. We hadden het parador menu en eigenlijk was alleen het voorgerecht lekker. De rest was veel te veel en heel erg vet (vieze gefrituurde vis). De hoeveelheid eten per gang was belachelijk veel. Als dat daarna allemaal weggegooid wordt, is dat nogal zonde. De bediening door oudere dames was ongeinteresseerd. Ze gooiden het nog net niet op tafel. Er werd niets toegelicht. Er was één mannelijke, jongere ober, die wel aardig en met aandacht serveerde.
Het ontbijt is prima.
Kortom, het hotel is oke, het restaurant kun je beter vermijden.
We betaalden 84 euro voor de kamer.
We betaalden 86 euro voor het 4 gangen diner. Dat was het beslist niet waard.

Datum van verblijf: november 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Dear Customer:

thank you for choosing our Parador during your recent saty in Málaga and sharing your experience by this social network.

I´ve managed your comments about the dinner menu with our Chef, in order to improve the offer and service. The next time you can also choose the our Snack Bar option, wich offer a wide variety of succulent dishes.

Best wishes.

Marian Montero - Manager -

Beoordeeld op 9 april 2016

We verbleven slechts een nacht in dit hotel, aansluitend op een vliegreis naar Malaga. Het hotel ligt prachtig gelegen aan zee met een golfbaan. Enige nadeel van de nabijheid van het vliegveld is het lawaai van af en toe overvliegende toestellen. Over de kamer niets dan goeds - we kregen een gerenoveerde suite (!), waar we helaas maar kort gebruik van konden maken omdat we door moesten reizen. Ontbijtbuffet was bijzonder uitgebreid

Datum van verblijf: maart 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2016

Sehr geehrter Kunde:

vielen Dank für Ihre kürzlich experencia im Hotel auf diese Weise zu teilen.

Wir würden uns freuen, Sie in Ihren zukünftigen Reisen an die Costa del Sol willkommen zu heissen.

Mit freundlichen Grüßen
Marian Montero - Regisseur

Beoordeeld op 18 maart 2016

Dit viersterrenhotel is enigszins wat vergane glorie. De kamers wel zeer schoon, maar je merkt aan alles heel veel gebruikt en te weinig gerenoveerd is. Het uitzicht van de kamer die we hadden was spectaculair, uitkijkend op Malaga. Ik zou zeggen een goed drie sterren hotel dat is het.

Datum van verblijf: maart 2016
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2016

Lieber Kunde :

Dank für durch diese gemeinsame Nutzung bedeutet, dass Ihre jüngsten Erfahrungen in unserem Parador .

Informieren Sie sich , dass das Hotel im Jahr 2007 renoviert wurde .

Vielen Dank für Ihr Vertrauen uns als Ziel für Ihren Aufenthalt in Malaga in der Auswahl .

Mit freundlichen Grüßen .

Beoordeeld op 1 december 2015

Een moderne Parador gelegen aan zee en pal aan de golf. Ruime kamers fraaie ambience en een prima keuken (wat bij Paradores niet altijd vanzelfsprekend is).Gelegen dicht bij de airport en grootwinkelbedrijven. Niettemin stil.
prijs waarde verhouding uitstekend. Het personeel is heel vriendelijk. Last but not least,er was voldoende parkeergelegenheid voor de ca. 50 Jaguars van onze club. Komen nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2015
ParadorMalagaGolf, Gerente van Parador de Malaga Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2015

Dear Client:

it was a great pleasure receiving the Jaguar Enthusiasts' Club Spain in our Parador, and an amazing show the 30 Clasic Jaguars in our car park.

Best wishes.

Marian Montero - Directora -