Beoordeeld op 18 maart 2018

Kamer voorzien van alle comfort. Koffiefaciliteiten. Kort bij de zee gelegen. Vanaf het terras kon je de zee zien liggen. Lekker ontbijt met vers geperst sinaasappelsap. Zeer goed hotel voor een driesterrenhotel. Een minpuntje was het verkeer dat toch wel vrij goed te horen was.

Datum van verblijf: februari 2018
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Soho Boutique Los Naranjos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Dear Reinhildec2017:

Thank you very much for sharing your opinion about Hotel Soho Los Naranjos and valuing us with this great score. We are pleased to know the breakfast, room and location were of your total satisfaction. Will be a pleasure to welcoming you in your next trip to this fantastic city. Kind Regards Reinhildec2017

Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Het is een mooie kamer net onderhouden hotel.
Iedereen zegt een drukke weg maar s avonds op je balkon is het leuk om te kijken en het voordeel is dat de bus 5 stappen lopen is. Met de deur dicht hoor je het bijna tot niet. Het ontbijt is erg matig. Vaak is er veel op vooral na 9 uur. Het is ook erg eenzijdig elke dag hetzelfde en eeinig keuze en ongezellig.
Maar toch een leuk hotel als je budget gemiddeld is.

Datum van verblijf: juli 2017
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Soho Boutique Los Naranjos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Dear Jordi, thank you very much for choosing us for your stay in Malaga and for sharing your comment with us.
We are pleased to know that you enjoyed your stay thanks to our location.
We regret what happened wi8th the noise, in future occasions do not hesitate to go to the reception and we will try to solve your requests.
We look forward to welcoming you back at Soho Los Naranjos.
Greetings
Quality Department
Soho Boutique Hotels

Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is wat klassiek ingericht. Het ontbijt is te doen. Niet ver van het strand en winkels. Sommige kamers hebben een zijdelingse seaview. Wat ik minder vond is de geurhinder op de verdieping van het ontbijt. Koelkast is aanwezig in de kamer. WiFi is behoorlijk.

Datum van verblijf: juni 2016
Addhoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Soho Boutique Los Naranjos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear Guest,

Thank you very much sharing your comments with us and with other travelers, our guests feedback is very valuable for us to improve our service.

We hope to welcome you back again in the future!

Sincerely. Adrián Navarro

Beoordeeld op 15 september 2015

Goed hotel, vriendelijk onthaal, ontbijt was ook goed maar wel redelijk wat lawaai..buiten het centrum gelegen maar wel een goede busverbinding die heel practisch is...ook dicht bij het strand en op een kleine 20 minuten wandelen van de haven..

Kamertip: rustige kamer vragen
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

leuk hotel, vlakbij het strand en dichtbij het centrum, goede prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudig ontbijt, aardige mensen en je wordt vriendelijk geholpen.Lekker restaurantje tegenover het hotel waar je tegen een spotprijs heerlijk kunt eten

Datum van verblijf: oktober 2014