TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Perfecte locatie voor Malaga, je bent zo in het oude centrum en in de haven. Hotel is schoon en netjes, maar niet bijzonder. 24 uurs receptie, inclusief fris en water voor €1,-, parkeren in het hotel tegen een betaling. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

2 sterren hotel, niet bijzonder wel netjes schoon. Helaas geen koelkast op de kamer, als alternatief kan je bij de receptie die 24 uur bezetting heeft voor 1 euro diverse blikjes frisdrank of liter water kopen.

Lokatie is perfect vlak bij de haven en je loopt zo het centrum in.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018

Hotel SUR is een eenvoudig hotel met normale nette basisvoorzieningen. De kamer is schoon, de bedden goed en het linnen is proper. De wijk Soho is een ideale uitvalsbasis, zowel richting centrum als richting parken en haven.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel staat in het centrum en wij zaten op de derde verdieping. Kamer was netjes en schoon en we hadden een ruime badkamer. Bedden sliepen prima. Ontbijt was goed dus al met al top verblijf een aanrader

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is deels gerenoveerd en wij hadden het geluk op de gerenoveerde derde etage een kamer te hebben. Alles nieuw en super, mooie grote kamer ( er zitten verschillen in), enige nadeel is dat ze wat gehorig zijn. Voor 5,- een prima ontbijt ligging is uitstekend, aan de rand van het voetgangerscentrum!

Datum van verblijf: april 2018