TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Midden in de levendige stad Málaga, op de hoek van de mooie winkelstraat Calle Larios & het prachtige Plaza De la Constitution vind je Hotel Larios, van de Room Mate-keten. Goed hotel, heel schoon, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijtje elke dag... en omdat de geluidsisolatie prima is, heb je, ondanks die ligging midden in de stad, totaal geen last van geluid in de kamer.
Voor ons een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
RoomMateLarios, Oscar Palomino/Front Desk agent van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear guest,

Thank you very much for rating Room Mate Larios with 5*!!!

It is really nice to know you enjoyed the hotel, our service and our location in the real city center.

Thank you for your feedback.

Beoordeeld op 15 april 2019

Gelegen tussen het centrum en de haven heeft dit 4 sterren-hotel een uitzonderlijk goede ligging. Je kan er wandelen in de twee richtingen zowel naar het centrum als naar de haven en het strand is ook niet ver verwijderd. Net, hygiënisch en mooie kamer zijn hun troeven! Het personeel is vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: oktober 2018
RoomMateLarios, Front Office Manager van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Dear by Jean W,

We thank you for your comment regarding your recent stay at Room Mate Larios.

It is a pleasure to know that you enjoyed so much all the features of our hotel, specially our location, clanliness and staff!

We would love to welcoming you soon back again.

Kinde regards,

César Calleja
Front Desk Manager
ROOM MATE LARIOS

Beoordeeld op 2 oktober 2018

tweede maal in dit hotel. Ruime kamers met heel breed bed. Alles voorhanden op de kamer, voldoende opbergruimte. Badkamer ruim genoeg. Zalig op eerste verdiep ontbijten met volledig zicht op winkelstraat en plein. Heel lekker ontbijt met allemaal verse producten. Ontbijten kan van 7 uur tot 12 uur. Lakens en handdoeken worden dagelijks vervangen. Aanrader! Rooftopbar is de max. Op vrijdag en zaterdag open tot 02.00 uur, met dj - is dan de place to be.

Datum van verblijf: september 2018
César C, Front Office Manager van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Dear Linda640318,

We are grateful to read your comments regarding your second stay at Room Mate LArios.

It is a pleasure that our guests come back as we love to be your home away from home.
Thnkas for your cumpliments about the hotel, the spacious rooms with king size bed, the varied "happy" breakfast buffet with nice views over the main square, and also the rooftop bar at the 5th floor to relax and enjoy a drink with the amazing views of the cathedral.

We can just say that we are looking forward to welcome you back for another pleasant stay!

Warmest regards,

César Calleja
Front Desk Manager
ROOM MATE LARIOS

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Super centraal gelegen hotel. Zalig ontbijt buffet! Allemaal heel verzorgd. Wij sliepen in een studio met ons baby zoontje en een kinderbedje werd geleverd. Het enige nadeel was het nachtlawaai van de hoge drukreiniger die elke nacht het plein proper maakt.. oordoppen zijn wel aan de receptie te krijg..

Datum van verblijf: april 2018
LariosDireccion, Front Office Manager van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Dear guest,

Thank you for sharing with us your real experience in Room Mate Larios.
We are sorry to read that some noise disturbed you, but we hope your stay has been perfect and you enjoyed so much Málaga.

Our warmest regards,

ROOM MATE LARIOS TEAM

Beoordeeld op 26 september 2017

Mooi kleinschalig hotel midden in het centrum van Malaga. Alles op loopafstand winkels, musea en strand en ook de halte van de airbus. Schone ruime kamer en vriendelijk personeel.Goed ontbijt. Aanrader dus.

Kamertip: aan de straatkant
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
LariosJefaRecepcion, Front Office Manager van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Dear Fauziah H,

Thank you so much for your review and for trusting Room Mate Larios.

We really hope you enjoyed your stay with us.

Regards,

Room Mate Larios Team