TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

We waren hier jaren geleden geweest en hadden een betere indruk in ons geheugen. De bediening is goed maar we liepen tegen veel storende zaken aan.
1. De douchekop. De douchekop van de vaste douche ontbrak en daar is een doucheslang met handdouche aan vastgezet. Wellicht tijdelijke fix maar als je dan de handdouche voortdurend vast moet houden omdat er geen beugel aan de muur zit wordt het erg storend.
2. Hoeveelheid water uit de kraan en douche vallen tegen.
3. Het douchen in een bad met een plastic gordijn heeft zijn langste tijd gehad en hoort niet in een 3* hotel.
4. Het bad eruit gooien levert direct ook waterbesparing.
5. De airco levert uitsluitend warme en hete lucht. Meer standen heeft hij niet. De kamer kon niet gekoeld worden waardoor we genoodzaakt waren met open balkondeur te slapen.
6. Vanwege het zeer luidruchtig verkeer ook s nachts werden we diverse malen wakker. We sliepen aan de voorzijde maar ik vermoed dat het aan de achterzijde = zeezijde niet veel beter is omdat daar ook een drukke kustweg ligt.
7. Overal in hotel hangen aanbiedingen om gebruik te maken van de airport shuttle service. Er staan geen restricties bij. Toen we onze shuttle probeerden te boeken bleek deze pas om 8:00 te starten. Daardoor moesten we alsnog een taxi nemen om onze vroege vlucht te halen.
8. Het ontbijt is redelijk tot goed.

Alles bij elkaar een tegenvaller. Je ziet dat het hotel zich inspant om modernisering door te voeren maar het gaat te langzaam. Structurele maatregelen zijn nodig.

Datum van verblijf: maart 2019
SohoL4, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Soho Boutique Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Dear guest, thank you very much for sharing with us and all users of Tripadvisor, your impressions of the Soho Boutique Las Vegas. Thank you for your kind words about our location and design. We regret however not having reached your expectations regarding your room, but we thank you for your comment, since it will help us to improve our product and service. We hope to have another chance in the future, for a memorable experience in Soho Boutique Las Vegas. Receive a warm greeting Customer Service Department

Beoordeeld op 9 november 2018

kamers gedateerd; redelijk bed; balkonnetje ; wat ik echt haat zijn douchegordijnen als je in een badkuip moet staan ; druk van het water verschilde duidelijk in piek momenten.
Bar aanwezig. Ontbijt eenvoudig met voldoende keuze. Echt goed brood kunnen ze niet bakken. De roereieren smaken gekunsteld evenals de zgn. jams. Receptie is vriendelijk.
Al met al zeer gemiddeld en hoeft voor mij niet meer. Moet wel eerlijk zeggen dat de prijs
van logies met ontbijt in deze tijd van het jaar zeer redelijk is.

Datum van verblijf: november 2018
SohoL4, Director de Relaciones Públicas van Hotel Soho Boutique Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Dear guest, thank you very much for sharing with us his impressions on the Soho Boutique Las Vegas. We will do our best to improve in all aspects. Kind regards

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn wat gedateerd . Personeel aan de receptie kan iets vriendelijker. Maar kamer is goed schoongemaakt en airco is goed en maakt niet veel geluid. Bedden waren in orde.
We konden daardoor goed slapen ondanks de drukke straat
We zaten 6e verdiep met zeezicht.
Ontbijt niet bijzonder maar wel goed. Personeel hier wel vriendelijk
Zwembad tuin met ligbedden in orde. Hotel ligt aan zee, wel even drukke weg over. In de buurt leuke restaurantjes op loopafstand. We hadden fietsen gehuurd zit je zo in centrum. Conclusie prijs kwaliteit voor malaga wel aanrader als je zwembad bij hotel wil en vlak aan zee wil zitten.

Datum van verblijf: oktober 2018
SohoL4, Recepción van Hotel Soho Boutique Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019

-Dear Ronderoe, thank you very much for sharing with us his impressions on the Soho Boutique Las Vegas Sorry for not reaching your expectations this time. We will do our best to improve in all aspects. Kind regards.

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Voor die prijs kan men geen perfectie verwachten. GOED: De kamers zijn ruim, proper en alles is aanwezig. Het terras met zeezicht was ruim en aangenaam. Bijna alles werd 2j geleden verniewd. Voor het ontbijt idem, geen chic gedoe of verassingen maar ook alles is voorzien. MINPUNTEN: Geen losse handdouche. Sommige personeelsleden nogal kort van stof. Heel klein zwembad. Er zijn zogezegd voorzieningen voor gehandicapten, wat waar is, maar de rolstoel past niet in de kleine liften??? HEEL HARDE BEDDEN! want plank onder de matras.

Datum van verblijf: oktober 2018

-Dear Arane, thank you for your comments. We are pleased that you enjoyed our privileged location in the center. We regret not having fulfilled expectations in general and that we have failed to provide you an unforgettable stay with us. We are at your disposal for your needs and hope to have a new opportunity to welcome you in the future. Receive a warm greeting

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Voor ik dit hotel had geboekt, heb ik veel ervaringen op Trip Advisor gelezen. Het viel mij op dat er heel veel mensen tevreden en heel veel mensen ontevreden waren, soms binnen dezelfde maand!

De ligging en het zwembad spraken ons aan en het enige andere beschikbare hotel met dezelfde kenmerken was een vijfsterrenhotel en dat vonden we erg duur. Dus we hebben het erop gewaagd. Onze gok heeft wisselende resultaten opgeleverd.

Positief:
- Het hotel is mooi van buiten en binnen, schoon en het ruikt er lekker.
- Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
- Het ontbijt is heerlijk.
- Het zwembad is fijn, er is ook een terras waar je snacks kunt bestellen.

Negatief:
- Geen losse handdouche helaas, verder wel fijne sterke straal van de vaste douche.
- Het verkeersgeluid hoor je dag en nacht. Ik sliep wel met oordopjes die 39 Db moeten dempen, maar soms is dat niet genoeg.
- De beide bedden waren voor mij niet goed: ik werd 's morgens stijf wakker omdat de matrassen waarschijnlijk niet voor mij geschikt waren.

Van het verkeer 's nachts hebben we in Spanje vaker last, vandaar dat ik oordoppen mee had. Van de matrassen had mijn vriend overigens geen last, dus dat toont maar hoe persoonlijk dat kan zijn.

We hadden betaald voor zeezicht en alle kamers met zeezicht kijken ook uit op die drukke weg. De eerste dag was alleen onze kamer beschikbaar, daarna hebben we niet meer om een andere kamer gevraagd omdat we niet zeker wisten of een hoger gelegen kamer (maximaal een paar etages) minder verkeerslawaai zou opleveren en bovendien hadden we in onze kamer tenminste rustige buren.

Datum van verblijf: augustus 2018