Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Algotels
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 11 januari 2020 via mobiele applicatie

Een wat onhandige entree, eerst een hoge drempel en vervolgens een aantal trappen om bij de receptie te komen. Bij binnenkomst ruikt het naar de Spaanse Maria zeep. Maar niet alleen de geur ook de inrichting is wat oubollig, of noem het traditioneel Spaans. We verwachten dat dit hotel vroeger erg goed en drukbezocht is, maar niet met z’n tijd is meegegaan. Mag wat moderner...

Ook een zoektocht hoe je kamer terug te vinden vanuit de lift of trap.

Kamers zijn ruim en voorzien van een schone badkamer mee infraroodlamp (die vrij snel uitspringt), goede grote bedden, koelkast en een balkon.

Tevens gelegen in het hart van het centrum, dichtbij goede restaurantjes en alle bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 maart 2019

Het Don Curro is een prima hotel met nette kamers, schoon en prima bedden. Ruime badkamer en de kamer heeft een balkon. Ligt in het centrum en dichtbij de haven en het strand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, om de hoek bij de bekendste winkelstraat en nabij centro historico ,
haven, zee en strand. Zeer gunstige ligging. Onze kamer had prima bedden, functionele badkamer maar uitzicht op kleine donkere binnenplaats. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende.
Zakelijke receptie-

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Perfecte locatie om de oude stad te bezoeken en dus om 1 nacht te blijven. Langer zou ik niet doen. De auto werd voor ons geparkeerd en dat waren 19.50 euro extra voor 1 nacht. De kamer was schoon en muffig. De airco gaf geen frisse lucht. Dan wil je het raam open zetten en dan is erg veel en tot laat en weer vroeg lawaai van de straat. Dus oordopjes meenemen en weten dat je kort slaapt. Het ontbijt was werkelijk kwalitatief prima.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2017

In het centrum gelegen hotel vanwaar alles op loopafstand te bezoeken is. Vriendelijk personeel, leuke kamers en prima prijs / kwaliteit. Wij hadden tijden het verblijf een auto gehuurd en gebruik gemaakt van de valit parking bij het hotel. Kost wel wat, maar parkeren voor de deur en autosleutels aan de portier geven, perfect!

Datum van verblijf: oktober 2017