Travelocity
94 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Expedia.com94 US$
Priceline94 US$
StayForLong115 US$
Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

Perfect gelegen. Op 3 min van het centrum, gewoon brug oversteken en ook zeerdichtbij treinstation 10 min te voet.
Perfect zeer uitgebreid ontbijt...ook glutenvrij aanbod.
Vriendelijk personeel.
Enig minpuntje is de lobby en de aangrenzende bar...reken ook niet echt op het inpandig restaurant..dit ziet erniet uitnodigend uit..de srad daarentegen bied zoveel meer.
Dakterras ziet er leuk uit maar gedurende ons verblijf niet open door fris weer...

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 13 november 2019

Dit hotel ligt net buiten de historische binnenstad (100m over de brug) maar dit is net fijn omdat je zo geen geluidsoverlast hebt op de kamers (wat zeker het geval is in de soms rumoerige binnenstad met zijn smalle echostraatjes). Dit 4 sterrenhotel is geen boutique hotel, het is best een groot hotel. Pluspunten zijn de mooie zonnige rooftop, de luxueuze kamers, het zeer royale ontbijtbuffet (vanaf 7 uur - handig bij vroeg uitchecken) en het zeer vriendelijk personeel.
Er is een taxistandplaats voor de deur, ook altijd handig. Wij vonden ons verblijf aangenaam (4e verdieping is ideaal) en komen zeker terug.

Kamertip: 4e verdieping (achterkant hotel) is heel stil
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Super ! Proper hotel, mooi dakterras met zwembad en bar. Restaurant heel lekker, en zeker niet duur. Vriendelijke en professionele bediening van de receptie, kamermeisjes, ontbijt, barman,... ligging ideaal net buiten centrum, kort bij station en op wandelafstand van alles

Datum van verblijf: oktober 2019
salleshotels, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Beoordeeld op 28 oktober 2019

Fijn hotel met rustige kamers op loopafstand van het centrum. Het enige minpuntje is het kleine zwembad, maar ja... een zwembad op het dak van het hotel met uitzicht over de stad... dat is toch wel te gek. En s’avonds kun je heerlijk een cocktail drinken on the rooftop.

Datum van verblijf: september 2019

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

Dichtbij oud centrum, parkeergelegenheid vlakbij of parking van het hotel. Vriendelijk onthaal met info over Malaga.
Mooie ruime kamer, mooie nieuwe badkamer, mogelijkheid tot maken van koffie of thee op de kamer, minibar.
Zwembad (klein, maar ideaal bij warm weer!)op het dakterras, gratis handdoeken aan het onthaal, leuke bar met zicht op de stad.
Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019