TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Fijn hotel met rustige kamers op loopafstand van het centrum. Het enige minpuntje is het kleine zwembad, maar ja... een zwembad op het dak van het hotel met uitzicht over de stad... dat is toch wel te gek. En s’avonds kun je heerlijk een cocktail drinken on the rooftop.

Datum van verblijf: september 2019
salleshotels, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

Dichtbij oud centrum, parkeergelegenheid vlakbij of parking van het hotel. Vriendelijk onthaal met info over Malaga.
Mooie ruime kamer, mooie nieuwe badkamer, mogelijkheid tot maken van koffie of thee op de kamer, minibar.
Zwembad (klein, maar ideaal bij warm weer!)op het dakterras, gratis handdoeken aan het onthaal, leuke bar met zicht op de stad.
Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beoordeeld op 16 september 2019

Moderne rustige kamer, badkamer voorzien van douche en bad, op het dak is er een bar/restaurant + zwembad en achterste deel ligzetels, zeer verzorgt en uitgebreid buffet. Het historische centrum bevindt zich op loopafstand. Komen zeker terug, een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2019

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede accomodatie. Een echte aanrader. Goed voor een gezin met niet teveel kinderen ..zeer vriendelijk personeel die steeds alle moeite doen om het naar uw zin te maken . Ontbijt is zeer uitgebreid en word altijd direct bijgevuld. Prima bar op het dak met een klein zwembad . Men kan er zeer lekker eten ..

Datum van verblijf: augustus 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beoordeeld op 24 juli 2019

Wat keek ik toch uit naar onze citytrip. Helaas, 1 maand voor vertrek had ik mijn been gebroken. Ik mocht absoluut niet vliegen met mijn dichte gips. Had zelfs een briefje van de dokter voor het hotel. Dan heb ik enkele keren naar het hotel gebeld. De 5 nachten die ik betaald had voor 2 personen konden niet terug betaald worden. Ook al zat het hotel vol en belde ik weken op voorhand. Zelfs verplaatsen naar een andere datum ging ook niet. Nu hebben ze lekker 2× inkomsten voor 1 kamer gehad. Volgend jaar dan maar naar Malaga maar niet naar dit hotel. Spijtig dat we niet op wat begrip konden rekenen in deze situatie.

Datum van verblijf: juni 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Geachte klant,

Deze informatie die u geeft, weet ik niet. Ik wil graag dat je me de reserveringslocator naar mijn e-mail stuurt en dit probleem opnieuw bespreekt, vooral om te zien of het in dit hotel of in een ander hotel ligt, omdat dit het eerste nieuws is dat ik over deze situatie heb.
Mijn e-mail is dirmc@salleshotels.com en mijn naam Enrique Ruiz.
Ik wacht op je mail.

Enrique Ruiz HErbello.