4 personen bekijken dit hotel
Hotels.com120 US$
Priceline120 US$
StayForLong124 US$
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Alhoewel het personeel uitermate vriendelijk was toch ontgoocheld. Kamers verouderd, geen badkamerbenodigdheden, zelfs geen douchecap enz... Tv enkel Spaanse posten. Gezien de lage bezetting geen diner in buffetvorm maar beperkt menu of keuze uit snackkaart. Geen enkele compensatie. Ontbijt ok maar de warme buffetten waren koud. Afstand met bus tot Málaga tussen 30 en 45 min. Zeer rustige omgeving waar quasi geen horeca buiten hotel is.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Javier T, General Manager van Sol Málaga Guadalmar by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Dear Guest,

Every comment we receive is invaluable for us and I would like to tell you that all the reviews are considered and studyed by our Guest Experience and Operations department.

Best regards

Javier Tenza

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

4**** hotel maar een niveau van 2**. Wat erg en dat in 2019. Boekte sea view. Heel klein stukje zee. Foto’s spreken voor zich. Eikenhouten interieur, airco uit de jaren ‘70. Echt een domper. Moesten we boeken omdat Transavia vlucht gecanceld heeft.

Datum van verblijf: juli 2019
Javier T, Guest Relations Manager van Sol Málaga Guadalmar by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Dear Guest,

we are sorry that your perception has been negative this time and we would like to tell you that
we work every day to maintain a spirit of teamwork and always give a close traetment to our passionate travelers.

Best regards.

Guest Experience Department.

Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik heb dit hotel in juli bezocht. Omdat het aan het strand ligt is er een heerlijk koel briesje, heerlijk om te zonnen! Hoewel het hotel onder een vliegveld ligt heb je amper last van het geluid. Als je aan het zwembad ligt hoor je de vliegtuigen wel maar het stoort niet. Het ontbijt is prima, ruime keuze. Heerlijk zwembad, goede zon-mogelijkheden. Ik had een auto gehuurd, waardoor ik makkelijk naar Malaga en Torremolinos kon rijden. Zonder auto zou ik me wel beperkt voelen. De kamers zijn groot, met lekker balkon en ligbad. Mijn kamer had zij-zeezicht, wat eigenlijk betekent dat het uitzicht op de stad én de zee had - dubbel bonus dus! Het personeel is vriendelijk. Ik vind dit hotel zeker het geld waard!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 mei 2019

Wij snappen alle negatieve recensies niet als het gaat om de ligging & dat er weinig te beleven is in de omgeving. Het klopt wel, maar dat had je van te voren kunnen weten. Dus achteraf mopperen is toch echt je eigen schuld. De kamers zijn zeeeer ruim(per persoon een 2-persoons bed).Veel kamers met (zij)zeezicht. Goed uitgeruste ruime badkamer. Airco(nauwelijks hoorbaar!!!). Mini-bar/koffiefaciliteiten op de kamer. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is fantastisch. Mooi, groot, goed onderhouden zwembad. Voldoende (gratis) ligbedden en (gratis)handdoeken(€10 borg)Luchthaven op 3,5 km. en Malaga op 8 km. Goed bereikbaar per bus(enkele reis €1,35). Halte voor het hotel. Taxi/Uber tot centrum Malaga: ongeveer €15. Op 25 mtr. ligt het strand(je). De onstuimige zee is niet geschikt voor (kleine) kinderen. Enige minpuntje: onze sleutelkaart moest tijdens ons 5-daagse verblijf 17x opnieuw geprogrammeerd worden. Samengevat: uitstekend hotel in een rustige omgeving. Als je iets wilt beleven, moet je er wel op uit trekken.

Kamertip: Vraag naar een kamer met (zij)zeezicht!
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019

We waren een week in Malaga in april 2019. We kozen dit hotel omwille van zijn ligging buiten het centrum, en aan zee. De verwachtingen waren niet te hoog gespannen, ook al gaf met het hotel vier sterren.

Eerst en vooral vonden we dit een leuke verblijfplaats, zicht op zee, een korte promenade, maar ook met een (klein) natuurgebied ernaast, waar je 's rustig kunt wandelen zonder veel toeristische drukte. Aan de andere kant is er een lang en onbebouwd terrein, waar je tot in Torremolinos kunt wandelen. Voor de city trippers is dit ook te doen. De bus naar Malaga stopt voor het hotel, en om het half uur is er verbinding, echt makkelijk. Er zijn ook steeds taxi's beschikbaar. (te voet is het toch een heel stuk wandelen naar Malaga) Ook de formule met de huurwagen viel erg goed mee. Blijkbaar ook een betrouwbare firma.

De kamer was ruim en comfortabel, het ontbijtbuffet was zonder meer uitgebreid. (fruit, eieren, spek, kaas, hesp, brood, croissants,...) Het avondbuffet was gewoon ok, maar na een keer of drie was je er wel klaar mee. Eerst zaten we wel op een kamer aan de zijkant, te kijken op een metalen brandladder.. Dat was een flinke afknapper, maar we kregen op verzoek onmiddellijk een andere kamer de dag nadien.

De buitenruimte was leuk. Een groot zwembad, met afzonderlijk kinderbad. Geen animatie en waterpolotoestanden... Je kunt er rustig zonnen, en er waren steeds strandstoelen beschikbaar. Vanuit de tuin/zwembad kun je ook op het strand via een poortje.

Leuk is ook een uitgebreide fitness. (loopbanden, toestellen, gewichten,...) Wel betalend aan 5 euro per dag.

En toch zijn er een paar minpunten:

- Een kamer waar je uitkijkt op een brandladder is niet onmiddellijk een sympathieke binnenkomer. (ook al werd dat nadien rechtgezet)
- Het onderhoud en poetsen is zeker voor verbetering vatbaar. Je kunt poederkoffie zetten op de kamer, maar de vuile kopjes blijven gewoon staan...... Ook aan het zwembad stond er een bijzettafeltje met verschillende vuile glazen en koppen... Het bleef er dagen gewoon staan.
-De bediening aan de bar....... dit moet zowat de traagste zijn die ik ooit heb meegemaakt.... Eigenlijk echt irritant....
-De bar is ook vrij duur. (je hebt wel drankautomaten op elk verdiep)
-Het poortje met pincode naar het strand werkte niet. Dat bleef ook dagen zo.........
-Toen poeder om koffie te zetten niet werd vervangen op de kamer, meldden we dit aan de receptie. Men zou er brengen...... Vervolgens hebben we hier niets meer van gehoord, ook al zat onze vraag blijkbaar in het systeem toen we dit vroegen aan de receptie....

Het zijn vooral die kleine dingen die irriteren, anders best wel een leuk hotel

Kamertip: Zeezicht best aan de voorkant. Anders riskeer je op een brandladder uit te kijken...
Datum van verblijf: april 2019