Beoordeeld op 19 mei 2019

Wij snappen alle negatieve recensies niet als het gaat om de ligging & dat er weinig te beleven is in de omgeving. Het klopt wel, maar dat had je van te voren kunnen weten. Dus achteraf mopperen is toch echt je eigen schuld. De kamers zijn zeeeer ruim(per persoon een 2-persoons bed).Veel kamers met (zij)zeezicht. Goed uitgeruste ruime badkamer. Airco(nauwelijks hoorbaar!!!). Mini-bar/koffiefaciliteiten op de kamer. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is fantastisch. Mooi, groot, goed onderhouden zwembad. Voldoende (gratis) ligbedden en (gratis)handdoeken(€10 borg)Luchthaven op 3,5 km. en Malaga op 8 km. Goed bereikbaar per bus(enkele reis €1,35). Halte voor het hotel. Taxi/Uber tot centrum Malaga: ongeveer €15. Op 25 mtr. ligt het strand(je). De onstuimige zee is niet geschikt voor (kleine) kinderen. Enige minpuntje: onze sleutelkaart moest tijdens ons 5-daagse verblijf 17x opnieuw geprogrammeerd worden. Samengevat: uitstekend hotel in een rustige omgeving. Als je iets wilt beleven, moet je er wel op uit trekken.

Kamertip: Vraag naar een kamer met (zij)zeezicht!
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019

We waren een week in Malaga in april 2019. We kozen dit hotel omwille van zijn ligging buiten het centrum, en aan zee. De verwachtingen waren niet te hoog gespannen, ook al gaf met het hotel vier sterren.

Eerst en vooral vonden we dit een leuke verblijfplaats, zicht op zee, een korte promenade, maar ook met een (klein) natuurgebied ernaast, waar je 's rustig kunt wandelen zonder veel toeristische drukte. Aan de andere kant is er een lang en onbebouwd terrein, waar je tot in Torremolinos kunt wandelen. Voor de city trippers is dit ook te doen. De bus naar Malaga stopt voor het hotel, en om het half uur is er verbinding, echt makkelijk. Er zijn ook steeds taxi's beschikbaar. (te voet is het toch een heel stuk wandelen naar Malaga) Ook de formule met de huurwagen viel erg goed mee. Blijkbaar ook een betrouwbare firma.

De kamer was ruim en comfortabel, het ontbijtbuffet was zonder meer uitgebreid. (fruit, eieren, spek, kaas, hesp, brood, croissants,...) Het avondbuffet was gewoon ok, maar na een keer of drie was je er wel klaar mee. Eerst zaten we wel op een kamer aan de zijkant, te kijken op een metalen brandladder.. Dat was een flinke afknapper, maar we kregen op verzoek onmiddellijk een andere kamer de dag nadien.

De buitenruimte was leuk. Een groot zwembad, met afzonderlijk kinderbad. Geen animatie en waterpolotoestanden... Je kunt er rustig zonnen, en er waren steeds strandstoelen beschikbaar. Vanuit de tuin/zwembad kun je ook op het strand via een poortje.

Leuk is ook een uitgebreide fitness. (loopbanden, toestellen, gewichten,...) Wel betalend aan 5 euro per dag.

En toch zijn er een paar minpunten:

- Een kamer waar je uitkijkt op een brandladder is niet onmiddellijk een sympathieke binnenkomer. (ook al werd dat nadien rechtgezet)
- Het onderhoud en poetsen is zeker voor verbetering vatbaar. Je kunt poederkoffie zetten op de kamer, maar de vuile kopjes blijven gewoon staan...... Ook aan het zwembad stond er een bijzettafeltje met verschillende vuile glazen en koppen... Het bleef er dagen gewoon staan.
-De bediening aan de bar....... dit moet zowat de traagste zijn die ik ooit heb meegemaakt.... Eigenlijk echt irritant....
-De bar is ook vrij duur. (je hebt wel drankautomaten op elk verdiep)
-Het poortje met pincode naar het strand werkte niet. Dat bleef ook dagen zo.........
-Toen poeder om koffie te zetten niet werd vervangen op de kamer, meldden we dit aan de receptie. Men zou er brengen...... Vervolgens hebben we hier niets meer van gehoord, ook al zat onze vraag blijkbaar in het systeem toen we dit vroegen aan de receptie....

Het zijn vooral die kleine dingen die irriteren, anders best wel een leuk hotel

Kamertip: Zeezicht best aan de voorkant. Anders riskeer je op een brandladder uit te kijken...
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 18 september 2018

Hotel is gelegen aan het strand maar dit is de enige meerwaarde. Er is geen zier te beleven, kleine promenade waar je na 10 min tot op het einde gewandeld bent. Receptie is OK. Kamers zijn gedateerd, wij hadden wel een kamer met zeezicht. Airco in de kamer maakt een enorm kabaal. Ontbijt valt mee. Avondeten buffet is beperkt, het is een kwestie van snel te zijn, sommige schotels worden niet of onvoldoende bijgevuld. Het hotel is dicht bij de luchthaven gelegen in het verlengde van de startbaan, maar leverde voor ons geen noemenswaardige hinder op.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

....wat een teleurstelling. De foto's leken veelbelovend en de nabijheid van de luchthaven voor een vroege terugvlucht waren de reden van de boeking. Wij zouden hier nooit langer dan enkele dagen willen verblijven. Sterk gedateerde kamers. Badkamer was in erbarmelijke staat. Mijn man en ik zijn donker van haar. Onze kamer en badkamer lagen vol met blonde lange haren. Afgrijselijk ! Zeezicht vanuit elke kamer zegt de website. Tip : Zorg dat je duidelijkheid hebt over de manier waarop je zeezicht krijgt vooraleer je ervoor bijbetaalt. Het eten is zeker niet 4-sterren waardig. Flauwe, smaakloze en onverzorgde buffetten. Geen adequate aanvulling. Buffetten liggen er vuil bij. De teleurstelling is des te groter omdat we uit een drie sterren hotel komen dat net zijn 4de ster had verloren. Onbegrijpelijk ....in vergelijking tot dat hotel is dit hotel zelfs geen enkele ster waard. Ontbijtbuffet is oke dankzij de vriendelijke bediening bij de omeletten. Fruitbuffet is in orde. Ligging van het hotel is van die aard dat je geen zin hebt om buiten het hotel te gaan. Onze avonddwandeling was snel achter de rug. De inkomhal van het hotel werd recent gerenoveerd en geeft je het idee in een trendy en smaakvol hotel terecht te komen. Idem voor het restaurant maar veel minder geslaagd. Al is het maar omdat er geen aandacht aan de akoestiek werd besteed. Het is onmogelijk om met zes personen een gesprek te voeren bij het avondeten. Wat een kabaal.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017

Hotel ligt aan het strand. Wij hadden uitzicht op zee en op het einde van de startbaan van het vliegveld, waar iedere drie minuten een vliegtuig opsteeg. Op zich niet zo'n probleem, maar zou voor anderen een probleem kunnen zijn. Hotel ligt ver buiten de stad, maar er stopt wel ieder half uur een bus voor de deur. Ruime kamers, maar wel wat gedateerd. Schoon was het wel. Weten alleen niet of het bed beschikt over kingsize bedden. Ontbijt was prima.

Datum van verblijf: oktober 2017