“Ziet er beter uit dan het is”
Beoordeling van Meson Lo Gueno de Strachan

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

We zijn hier binnen gegaan omdat het er gezellig uitzag. Bediening was eerder stug, we hadden de indruk dat het snel moest gaan. De wijn was van een goede kwaliteit maar wel prijzig (€34/fles). Entrecot genomen en die was perfect gebakken zoals we het gevraagd hadden. Voor de rest waren er geen groentjes of bijgerecht bij, dus dat was wat mager voor de prijs die we betaalden. We hebben in Malaga zeker al beter gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

19 december 2019 beoordeeld

Je zou kunnen veronderstellen dat je in dit etablissement een onvergetelijke Spaanse avond gaat beleven, maar niets is minder waar.Sleffende onbeleefde obers lokken je binnen en gooien de menukaart op tafel om vlug je keuze te maken.Ondertussen passeert de kok van het restaurant met schotels vis en vlees door het restaurant bedekt door een handdoek.Erger wordt het nog wanneer je gerecht klaar is en nauwelijks met enige info voor je neus gezet wordt.Van wijn serveren kennen deze "campesinos" nog minder : de wijn wordt in ieders glas uitgegoten zonder proeven.En dan hebben ze nog het lef om achteraf te vragen of alles 'okay' was!Spijtig genoeg hebben ze niet door dat ze de Spaanse keuken méér dan een slechte dienst bewijzen.Vergeten dus dit restaurant en wel zo vlug mogelijk op de zwarte lijst zetten.Nooit meer hier komen!!!

Datum van bezoek: december 2019
19 april 2019 beoordeeld

In dit nochtans chique restaurant hebben we de slechtste paella ooit gegeten. De rijst op de bodem was letterlijk zwartgeblakerd, de rest van de rijst was niet gaar. In de pan lagen voor 3 personen 5 schelpjes, 2 mosselen en 3 scampi. Hoewel we de mixed-versie besteld hadden (vis en vlees) hebben we geen vlees gevonden. Bij het opnemen van de bestelling zei de ober dat het 20 minuten kon duren. Dat werd uiteindelijk 1 uur en 10 minuten. En dan was het niet eens druk in het restaurant. We hebben elders in Malaga veel lekkerder gegeten voor minder geld. Dit restaurant staat in heel wat reisgidsen vermeld, maar ons leek het meer op afzetterij.

Datum van bezoek: april 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gezamelijk gegeten. Echte Sangria is er niet, alternatieve sangria is gewoontjes. Paella was veel te zout, kan gebeuren, dit doorgegeven en we konden wat anders bestellen. Andere gerechten waren wel goed. Was gezellig tafelen. Veel gelachen.Obers hielden ons gezellig bezig, de oudere obers waren stug, jammer. Maar let op, we kregen de rekening, we legden gepast geld op het bordje + ruim 20 euro fooi. Ober liep weg en kwam later terug met de mededeling dat er te weinig betaald werd. 7 personen bevestigden dat er gepast geld én ruim 20 euro tipgeld was gegeven. We konden hoog en laag springen. Betaalden het verschil van 20 euro. Dus, laat de ober direct het geld tellen in bijzijn van jezelf en evt. anderen. Hebben de obers tijdens de gezelligheid ons misleidt. Ik weet t niet maar wij komen daar niet meer terug.

Datum van bezoek: januari 2019
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik bestelden beiden varkensvlees van de grill. We kregen een ruime portie maar allebei gortdroog. We hadden een fles van een van de duurdere wijnen besteld. Lekker maar niet bijzonder. Wel nog 2.60 Euro voor de bediening op de rekening. We komen er niet meer terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Meson Lo Gueno de Strachan bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In Meson Lo Gueno de Strachan geweest? Deel je ervaringen!