Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com116 US$
Booking.com116 US$
Priceline116 US$
eDreams116 US$
Travelocity116 US$
Trip.com140 US$
Beoordeeld op 26 augustus 2019

zeer mooie locatie met prachtig zicht over Malaga, super ontbijt met Spaanse specialiteiten, nette en gezellige kamers met terras, vriendelijk en behulpzaam personeel ,aangenaam zwembad om even te verfrissen, gaan zeker nog terug

Datum van verblijf: juli 2019
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Cher client,

Tout d’abord, merci de partager votre expérience dans notre Parador ici sur Tripadvisor. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous sommes sûrs que vous reviendrez un jour pour répéter.

salutations

Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt bovenop een heuvel met zicht op de oude stad, de haven en de stierenarena. Zeer rustig, perfecte en vriendelijke bediening. Zeer ruime parking. Er is een wandeling naar beneden waardoor je makkelijk in de oude stad geraakt. Naar boven terug is wel vermoeiend ! Maar een taxi brengt je voor 6 euro tot aan het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. we zijn blij om te weten dat je van je verblijf hebt genoten en dat je onze accommodatie leuk vond. We zijn er zeker van dat u ons de volgende keer dat u naar Malaga komt opnieuw bezoekt.

Beoordeeld op 8 juni 2019

Heel mooi uitzicht over Malaga door zijn ligging. Echter net ook een minpunt omdat het niet iedereen gegeven is wegens de bereikbaarheid van en naar de stad. Voor wIe er niet op tegenziet de helling op en af te moeten doen, is het perfect gelegen. Rustig indien nodig. Dichtbij het leven van de stad. En er is een lijnbus in de omgeving. Uitstekende kamer. Goede keuken.

Kamertip: Superiorkamers zijn subliem
Datum van verblijf: juni 2019
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

beste klant,

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. zeg je dat om te gaan of terug te keren van de stad naar de kant van de weg is er ook een bus (1,30 €) taxi's (6-8 €).

Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Vanaf de parador heb je een prachtig uitzicht op de stad. Het is ongeveer 15 minuten om naar het centrum te lopen via een mooi pad vol bloemen.
Een taxi naar boven is niet duur (ongeveer 5 euro), dus als je geen zin hebt om naar boven te lopen is dit een goede optie.
De kamers zijn ruim en hebben heerlijke bedden. Het ontbijt is prima.
Boven op de parador is een zwembad met eveneens een prachtig uitzicht en goede ligbedden. Handdoeken moet je alleen bij de receptie halen en terugbrengen. Ook voor drankjes moet je naar de bar beneden.
Het hotel is wel prijzig, maar is heerlijk als je en een mooie stad wilt bezoeken en wilt uitrusten

Datum van verblijf: juni 2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, we hopen dat u ons de volgende keer dat u in malaga bent opnieuw bezoekt

Beoordeeld op 29 mei 2019

De parador ligt op een mooie locatie met echt een schitterend uitzicht over de stad. Onze kamers lagen op de begane grond; ruime kamers mét terras/balkon. Goed onderhouden parador, mooie terrassen. Verzorgde bloembakken. Zwembad hoger gelegen, voldoende ligstoelen aanwezig. Heerlijk om daar te ontspannen na een dagje Malaga.
Bij aankomst hebben wij er geluncht. Niet echt slecht maar het valt ons altijd op dat het eten in de Paradors meestal matig is. Het ontbijt is niet echt verkeerd maar het is allemaal net niet supervers. Wij hebben ervoor gekozen niet in de Parador te eten maar in een klein restaurant, niet ver van de Parador. Aire Gastrobar: supervriendelijke bediening en kwaliteit eten heel goed.

Kamertip: Vraag naar kamers op de begane grond met terras
Datum van verblijf: mei 2019
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Geachte klant,

Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf hebt genoten. Het is waar dat het zwembad hoog is, met een spectaculair uitzicht.