126 US$
Hotels.com126 US$
Priceline123 US$
getaroom.com189 US$
Beoordeeld op 22 mei 2019

Heel mooi hotel! Mooie kamers! Proper!
We hebben er heel goed geslapen. Het ontbijtbuffet was heel gevarieerd. Het personeel heel vriendelijk. Juist spijtig dat de deur van de douche niet goed dicht ging waardoor onze badkamer na een douche volledig onder water stond.
Maar dit was een prachthotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Ontvangst en rest van verblijf was uiterst vriendelijk/gastvrij.
Prachtige opgravingen onder het hotel (te bezichtigen).
Ruime kamers, luxe badkamer.
Alles van alle gemakken voorzien.
Centrum om de hoek.
De moeite waard!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019

Het hotel is zeer goed gelegen maar is zeker geen vijf sterren waardig.
Het is nu het vierde jaar op rij dat we dit hotel boeken maar ik denk dat dit de laatste keer zal zijn. Elk jaar gaat er iets mis. Deze keer hadden we op een avond géén warm water !!
Bovendien is er het nachtlawaai rond het hotel. Gedurig wordt je wakker van de herrie en is het moeilijk om de slaap te hervatten.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 12 november 2018

Zeer mooi hotel en mooie ruime kamers. Kamers mooi ingericht en zeer proper. Ook zeer rustig wij hebben totaal geen last gehad van lawaai ... Vlak bij oude stad maw op wandelafstand van alles. Zeer vriendelijk personeel.... ik ga zeker nog eens terug ;-)

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een 5* hotel is het erg mager.
Badkamer helemaal prima
Kamer niet echt luxe of chique, maar wel rustig en prima bed
Ontbijtzaal erg rumoerig, ontbijt zelf prima.
Receptie is uit op omzet; coupon voor korting restaurant, upgrade naar betere kamer voor “maar” € 50 per nacht, late uitcheck voor € 35, ofwel meer uit op omzet dan op service en dat vinden we erg zonde.
Zwembad is koud, en minder groot en luxueus dan de foto’s doen vermoeden
Doet voor ons meer aan dan een simpel 4* hotel dan een luxe 5*

Datum van verblijf: mei 2018