“Aanrader!”

do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1.001 van 2.545 Restaurants in Malaga
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, hip en modern zaakje, leuk personeel en heerlijk en stevig ontbeten voor een prima prijs. We wilden er ook graag lunchen ‘s middags (andere vestiging), maar in beide zaken gaan de keukens om 16.00 uur dicht (we zaten er om 16.05 uur... ). Wisten we van te voren helaas niet, anders hadden we er rekening mee gehouden. We konden alleen maar kiezen uit de broodjes die er nog lagen of zoetigheden. Heel jammer, want we hadden ons verheugd op gerechten die we ‘s ochtends op de kaart hadden gezien!

Datum van bezoek: maart 2020

25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lekkere koffie gedronken voor een redelijke prijs. Je kunt er ook uitgebreid ontbijten of taartjes eten!

Datum van bezoek: oktober 2019
jamesp1986a, Director de Relaciones con Clientes van Brunchit Coffee & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

thank u !!

James

17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip twee keer gegeten bij BunchIt, het was heerlijk!
De taart Dulce de Leche was verrukkelijk, wel echt veel te veel haha!
De dag erna ontbeten, de zalm met avocado is erg lekker maar ook die met parmaham, inclusief verse jus de orange!
Echt een aanrader als je in Malaga bent

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Eigenlijk was de keuken al gesloten om half 4 (had vertraging met vlucht), maar toch voor mij nog wat bereid. De "NYC" gehad, ontzettend lekker: soort geroosterd brood met ei en avocado, heel bakje met meerdere soorten fruit, verse jus en koffie naar keuze bij voor rond de 10 euro. Helemaal top!!!

Datum van bezoek: juni 2019
18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinigw tenten waar het personeel vriendelijk is en je een glimlach gunt. Daarbij was ons ontbijt heerlijk! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
DayvoSistemas, Director de Relaciones con Clientes van Brunchit Coffee & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

¡Muchas gracias por tu visita y tu opinión sobre nuestro desayuno y nuestro equipo!
¡Esperamos que nos vuelvas a visitar pronto!

Reizigers die Brunchit Coffee & Kitchen bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In Brunchit Coffee & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!