“lekker tapa's”
Beoordeling van Casa Lola Strachan

Casa Lola Strachan
Geclassificeerd als nr. 229 van 2.542 Restaurants in Malaga
16 maart 2020 beoordeeld

Mooi aanbod van tapa's en diverse gerechten. Vriendelijke en snelle bediening, een aanrader voor wie niet teveel tijd heeft.

Datum van bezoek: maart 2020

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellig, heel vriendelijke bediening, originele zeer lekkere tapas en wijn...een tip : ga in de late namiddag rond 18u00..anders is het aanschuiven voor een plekje...maar absoluut top

Datum van bezoek: november 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten tegen een goede prijs. Personeel was erg druk, vond de klantvriendelijkheid iets minder goed. Bij bestellingen kreeg je nauwelijks reactie, dat kwam voor ons wat onvriendelijk over. Staat vaak een wachtrij, maar wachten waard!

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel een tafel, Vlotte bediening en heerlijk eten! Ook deze locatie van casa lola is top en de hamburgers en sangria zij aan te raden.

Datum van bezoek: september 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk, waardoor de bediening weinig tijd had om goed te kunnen helpen. We moesten lang wachten op onze tapas. Het smaakte goed, maar de sfeer was niet gezellig. Je kon elkaar amper verstaan.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Casa Lola Strachan bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol
Malaga, Costa del Sol

In Casa Lola Strachan geweest? Deel je ervaringen!