“Hele prettige sfeer. Hebben”
Beoordeling van La Fabrica

La Fabrica
Geclassificeerd als nr. 865 van 2.544 Restaurants in Malaga
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele prettige sfeer. Hebben eerst aan de bar gezeten waar je erg leuk wordt geholpen. Het personeel is uiterst vriendelijk. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
Waren met de familie (7 personen) en de kaart voorziet voor iedereen.
Helaas was mijn medium rare steak iets rare maar kwaliteit verder erg goed.
Zeker een aanrader. Voelt niet toeristisch aan.

Datum van bezoek: februari 2020

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2x geweest, 1e keer alleen wat gedronken. Zeer gemoedelijke sfeer, zowel aan de bar als aan een tafeltje. Goede prijs. ‘s Avonds draait een DJ toepasselijke muziek.

2e keer in de middag wat gegeten, erg lekker zeker de toetjes. Leuk ongedwongen natafelen.

Datum van bezoek: januari 2020
APHostels, Director de Recepción van La Fabrica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear customer,

Thank you very much for your comment. Until your next visit.

Regards!

30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend....alleen wat gedronken, uiteraard bier.
Super mooi bedrijf en hip. Volgende keer gaan we ook dineren

Datum van bezoek: november 2019
4 november 2019 beoordeeld

Een heel hippe tent met een toffe inrichting. Ook zeker een bezoekje brengen aan het toilet. Op de kaart staat voor ieders wat wils. Wij hebben als voorafje de patas bravas genomen en de nachos deze waren beiden heel lekker. Als hoofdgerecht hebben we de veggie soja burger genomen. Deze was oké. Ook duidelijk een plaats waar de lokale bevolking graag komt met de kindjes. Tof om te doen

Datum van bezoek: november 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe tent, lekkere gevarieerde - wekelijks wisselende - kaart. Erg goede prijs, goed jazz muziekje.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La Fabrica bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In La Fabrica geweest? Deel je ervaringen!