“Keurig, mooi restaurant. ”

Pampa Grill Restaurante Argentino
Een tafel reserveren
di 2/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 62 van 2.545 Restaurants in Malaga
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ik ben niet zo van de lappen vlees. Maar mijn gezelschap wel en zij hebben heerlijk gegeten. Heerlijk mals. Restaurant ziet er mooi uit. Vriendelijke, keurige bediening. Vlees ligt al bij entree in de koeling. We hebben net de dag voor de lockdown in dit restaurant gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kwaliteit vlees en als je daar zin in hebt dan is het beter om te reserveren. Wij hadden dat niet en hebben een half uurtje gewacht op een tafel. Kennelijk hadden wij de vrolijkste bediende van het restaurant maar niet de meest oplettende. Liep soms als een kip zonder kop in de rondte zonder op zijn tafels te letten.
Maar we kwamen niet voor de bediening maar voor het uitstekende vlees.
De eigenaar stond ook in de zaak en die heeft hart voor zijn zaak.
Prachtig vlees! Mijn vrouw nam de ribeye en ik een solemillo. Heerlijk gegrild beide.
Jammer dat we onder de airco zaten want daardoor werd het vlees sneller koud.
Wel een aanrader in Malaga

Datum van bezoek: februari 2020
15 januari 2020 beoordeeld

Iemand die graag vlees eet moet hier zeker langsgaan uitstekende steak en redelijk gezellig nog om te zitten betere steak kan je niet eten in Malaga.

Datum van bezoek: januari 2020
12 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegrild rundsvlees met gegrilde groenten en 4 gratis sausjes. Alles heel lekker, snelle en supervriendelijke bediening. In vergelijking met de tapasbars iets duurder maar naar Belgische normen goedkoop en een welkome afwisseling tussen de tortilla’s, patates braves en andere tapas. Een aanrader voor wie van een lekker stukje vlees houdt!

Datum van bezoek: december 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevraagd om medium steak, maar was richting well done. Andere gezinsleden hadden plates maar vlees was een beetje smaakloos. Verder was de bediening niet heel erg vrolijk, wel snel.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Pampa Grill Restaurante Argentino bekeken, bekeken ook

In Pampa Grill Restaurante Argentino geweest? Deel je ervaringen!