“Top!”

Santa Canela
Geclassificeerd als nr. 13 van 92 Koffie en thee in Malaga
Keukens: Café
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en mooi zaakje om een kop koffie/thee en iets lekkers te drinken in ons geval! Hele leuke bediening en alles zag er keurig uit!

Datum van bezoek: maart 2020

24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tussen de Spanjaarden een ontbijtje gepakt. Heerlijk ongedwongen, prima bediening en schappelijke prijs.
Met 7 personen maar tafels bij elkaar zetten was geen probleem.

Datum van bezoek: januari 2020
santacanela, Marketing van Santa Canela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Jack G, muchas gracias! Intentamos dar lo mejor para todos se sientan a gusto y puedan disfrutar de nuestros mejores cafés.

10 januari 2020 beoordeeld

Rustige, maar op tijd, bediening door vriendelijk personeel. Ben je espresso liefhebber? Je kunt uit vijf verschillende bonen kiezen. Als dat niet service is. Wij hebben op basis van het proeven uit hun eigen winkel nog een zak koffie meegenomen. Mooi toch om thuis verder te genieten? Prima taart/cake selectie (niet te uitgebreid, een stuk of vijf, maar allemaal zag het er vers uit)

Datum van bezoek: december 2019
santacanela, Community manager van Santa Canela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

I3906BWsteved, muchas gracias por tu visita y reseña! Esperamos, regreses pronto!

12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meerdere keren ontbeten. We hebben ieder een ontbijtmenu genomen met een broodje catalana, koffie en verse jus d’orange voor maar €3. Van de eigenaar kregen we later nog een klein stukje verse cake aangeboden van het huis. De cake smaakte zo goed dat we zelf nog een plak hadden besteld. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk, heel fijn om hier te ontbijten!

Datum van bezoek: juli 2019
santacanela, Community manager van Santa Canela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

hcc_99, heel erg bedankt voor je review! We zijn blij dat je van onze koffie hebt genoten en we hopen je snel te zien!

19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al diverse keren getracht hier een plekje te vinden voor ontbijt of lunch, maar altijd vol. Dat is goed teken. Nu een tafeltje weten te krijgen. Druk druk druk dus vrij lang voordat de bediening komt. Leuke kaart met ook dingen die niet typisch Spaans zijn zoals bananenbrood. We kozen voor koffie en toast met tomaat. Heerlijk brood en verse tomatenenrasp. Heerlijke koffie. Prijs kwaliteit goed. Begrijpen waarom men hier graag komt. Jammer dat er op het terras gerookt mag worden. Dit vinden wij zeer storend. Aanrader deze plek.

Datum van bezoek: februari 2019
santacanela, Community manager van Santa Canela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

AKHW, heel erg bedankt voor je reactie! Tot snel!
(Niet roken op het terras is omdat wanneer het wordt afgesloten door de kou, rook schadelijk is voor mensen die niet roken.)
Tot de volgende keer!

Reizigers die Santa Canela bekeken, bekeken ook

In Santa Canela geweest? Deel je ervaringen!