Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

vanaf 56,16 US$
vanaf 33,70 US$
vanaf 39,31 US$
Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Wij ondernamen deze activiteit met 7 personen. Leuke opdrachten waar bij veel te zien was. Voldoende tijd om te wandelen en om een drankje te doen.

MalagaCityAdventures, Inhaber van Malaga City Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Hola Málaga adventurers!

Thank you for taking the time to leave us this great review. We are happy to hear, that you had a great time on our Sightseeing Treasure Hunt in Málaga!

Best regards!

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Superleuke activiteit! Zeker tof om te doen in de voormiddag als het nog niet te warm is. Je kan deze tour op je gemak doen en af en toe stoppen in een winkeltje of op een terrasje. Supervriendelijke organisator die aan alles gedacht heeft, zelfs aan een flesje water! Ideaal om Malaga te verkennen op de eerste dag van je verblijf.

Datum van activiteit: september 2017
icachrmalaga, Inhaber van Malaga City Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Hola Matthieu,

dank u! Thank you for taking the time to leave us this great review. We are happy that you enjoyed our Sightseeing Treasure Hunt in Málaga and thank you for your recommendation.

Your i cachr Málaga Team,

Beoordeeld op 27 juli 2017

dikke duim voor het enthousiaste koppeltje die deze tochten in elkaar knutselen. We hebben nu de treasure hunt gedaan in Malaga. Ondanks dat we de stad al een aantal malen eerder bezocht hadden toch nog nieuwe plaatsen ontdekt. Zeker een aanrader, we hebben ons alvast voorgenomen de andere tocht die ze aanbieden een keer te boeken. Succes gewenst aan de organisatoren.... Wij zijn alvast fan

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
icachrmalaga, Inhaber van Malaga City Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Hola Annick,

thank you for taking the time to write us this lovely review. We are happy to read, that you enjoyed our Sightseeing Treasure Hunt and recommend us to other travelers.

Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

We zijn al vele keren in Malaga geweest dus op zoek naar een nieuwe manier om de stad te bekijken met twee newbies.

Onze hobby Geocachen gecombineerd met onze favoriete stad van Zuid-Europa wordt: I Cachr Malaga van Elisabeth en Matthias, twee jonde en enthousiaste Duitsers in Spanje.

Na een hartelijk ontvangst keurig op tijd werden we met een legende en een tas voor attributen rijker op jacht gestuurd. Alle highligts komen aan bod en je maakt in je eigen tempo een wandeling door de stad.

Tijd genoeg voor terrasje, tapa en drankjes onderweg.

Toch nog plekjes gezien waar we nog niet geweest waren! De schat gevonden en weer een leuke ervaring rijker. Een aanrader.

Datum van activiteit: mei 2017
icachrmalaga, Inhaber van Malaga City Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

Hola treasure hunters,

DANK U WEL, for taking the time to leave us this lovely recommendation. We are happy, that you enjoyed your Sightseeing Treasure Hunt with us!

Elli & Matthias

Beoordeeld op 16 april 2017

Leuk opgezette schattejacht door 2 sympathieke, gemotiveerde jonge mensen. Bij sommige locaties hebben we toch wel goed moeten zoeken om de juiste oplossingen te vinden (1x hulp moeten in roepen maar ook dat was geen probleem). Je komt bij alle belangrijke plaatsen van Malaga, wel vermoeiend maar superleuk voor te doen met kinderen.

Datum van activiteit: april 2017
icachrmalaga, Inhaber van Malaga City Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017

Hola Karin,

Dank je wel! for taking the time to leave us this great review. We are happy that you enjoyed your Sightseeing Treasure Hunt with us.

Elli & Matthias