301 US$
Booking.com301 US$
Priceline301 US$
Lol.travel411 US$
Beoordeeld op 7 juli 2020

Het hotel en de kamers zijn prachtig mooi. Wij hadden het idee dat door Corona het hotel deze week geopend was dus het liep allemaal nog niet op rolletjes. Het personeel probeerde er het beste van te maken en dat is zeker gelukt. Er was geen volle bezetting dus er was meer dan genoeg ruimte voor iedereen aan het zwembad en in het restaurant aan het zwembad. Het enige minpuntje is dat het personeel weinig Engels spreekt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 mei 2020 via mobiele applicatie

Wij zouden in juni naar miramar gaan we hebben rechtstreeks geboekt .Door het caronavirus kunnen we niet gaan en contact gehad met het hotel We hebben alles betaald. We krijgen de mogelijkheid om tot juni volgend jaar om te boeken.Dit is super,bedankt.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

We waren voor Valentijn in het hotel: mooie (wel iets te warme cfr problemen met afstelling thermostaat) kamer met zeer smaakvol decor, een prachtige lobby met mooie bloemen, en een zonovergoten ontbijtzaal met een heerlijk buffet. Wij verblijven graag in historische hotels en dit is er een van. In de lobby kan je best proactief reageren voor een drankje, dat eenmaal het er is, zeer attent en professioneel geschinken wordt. Het Valentijnsdiner was een culinair succes - enkel de bediening was in het begin wat te nadrukkelijk en aanwezig, maar naarmate de tijd vorderde en er meer gasten waren werden we wat over het hoofd gezien. Ach, het zijn details van wat verder een bijzonder geslaagd verblijf was. Ik kom er graag terug!

Datum van verblijf: februari 2020
GranHotelMiramar, Director de Relaciones Públicas van Gran Hotel Miramar GL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Audrey:
Hartelijk dank voor het sturen van uw opmerkingen.
We houden ervan dat je genoten hebt van het hotel en het Valentijnsdiner
We hopen je snel te verwelkomen

groeten

Gran Hotel MIramar quality team

Beoordeeld op 15 februari 2020

In het hart van Malaga, direct gelegen aan het La Malagueta-strand. Er is en spa-centrum.
De badkamer is voorzien van Bulgari-toiletartikelen.
Het ontbijt wordt geserveerd bij het zwembad, een uitgebreid ontbijt met grote keuze uit fruit, vleeswaren, kaas, brood en ja kan je aparte wensen nog laten bereiden. In 10 minuten wandel je naar het historisch centrum.

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, we hadden dit gekregen van onze kinderen voor ons 40 jarig huwelijk.
Nou dit was het waard.ontbijt ook super.
Schone kamer, mooie buiten tuin.geweldig.
Raad dit hotel iedereen aan.
Weet niet hoe duur het is , maar als u het kunt betalen gaan.
Malaga ook een prachtige stad, we hebben heerlijk gegeten voor een hele goede prijs.