Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Goed onderhouden Hotel met ruime comfortabel ingerichte hotelkamers. Leuke rooftop bar met mooi uitzicht. Prima gelegen aan het strand en dicht bij centrum. Vriendelijk personeel en gelegen in een mooie tuin.

Datum van verblijf: september 2019
Culture793944, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Daves,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u besteedt aan het sturen van uw opmerkingen via dit platform. We zijn blij te weten dat ik geniet van de hotelfaciliteiten en dat de kamer naar je zin was. Zoals je hebt gezegd, heeft onze tuin meer dan 100 tropische soorten, waardoor we de tuin van Malaga zijn met meer soorten bomen en planten. We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit prachtige hotel ligt op loopafstand van het centrum. Het beschikt over een buitenzwembad. De ontvangst is vriendelijk. We werden naar onze kamer begeleid. De kamer is goed uitgerust. Het ontbijt is grandioos. Alle mogelijke gerechten zijn er voor handen. Als er een wens voor een gerecht is dat er niet ligt wordt het gemaakt. Direct aan de overzijde van de weg is de zee. De luxe en service die hier geboden wordt is de prijs zeker waard. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Culture793944, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste Janam,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u besteedt aan het sturen van uw opmerkingen en tevredenheid via dit platform. We zijn blij te weten dat je van ons ontbijt hebt genoten, omdat onze chef-koks altijd wachten om de beste producten in de omgeving aan te bieden, zodat onze klanten altijd de beste gerechten tot hun beschikking hebben.
We hopen u snel weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super luxe hotel.
Vriendelijk toppersoneel.
Prachtige kamers met zeezicht.
Een prachtig en zeer lekker ontbijt met ruime keuze.
Goede ligging om de stad te bezoeken.
Vlak bij het strand.
Soms een beetje lawaai van de straat op het terras.

Datum van verblijf: juni 2019
Culture793944, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste Vantommep

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u besteedt aan het sturen van uw opmerkingen. We zijn blij te weten dat u zowel van de verschillende ruimtes van het hotel als van de behandeling die onze klanten hebben genoten, heeft genoten. We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Nog een verplichte nacht in Malaga omdat Transavia niet vloog (24/7) naar Rotterdam. Wel Eindhoven, wel Amsterdam.... Na slechte nacht in een Melia Sol hotel met zeezicht (zie andere recensie) moesten we weer iets anders zoeken - nu geslaagd hotel. Prachtig. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Culture793944, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Lieber Frankn,

Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für die Zeit bedanken, die Sie für das Senden Ihrer Kommentare über diese Plattform aufgewendet haben. Es ist eine Schande, dass Sie nicht zu Ihrem gewünschten Zeitpunkt nach Hause zurückkehren konnten, aber wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im sonnigen Malaga genossen haben und auf Ihre Rückkehr gewartet haben.

Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel zu sehen.

Beste Grüße
Qualitätsabteilung

Beoordeeld op 5 juni 2019

Super hotel! Heel vriendelijk personeel! Top service.
Kamers zijn mooi en verzorgd. Dagelijks nieuw water en propere handdoeken.
Ontbijt is heel gevarieerd, keuze genoeg.
Gelegen vlak aan het strand. Perfecte ligging, dichtbij haven en centrum.
Echt genoten, zeker en vast voor herhaling!!

Datum van verblijf: juni 2019
Culture793944, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beste Carolinevda,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die is geïnvesteerd om ons uw opmerkingen te sturen. We zijn blij om te weten dat u hebt genoten van de verschillende faciliteiten van het hotel en dat de service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Zoals je al zei, we zijn in een unieke enclave in de stad Malaga, wat erg handig is voor onze gasten.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groet