Agoda.com
TravelocityUS$ 172
PricelineUS$ 174
ZenHotels.comUS$ 147
Beoordeeld op 4 juni 2015

Dit hotel geboekt voor 7 nachten eind mei 2015.Gelegen tussen Puerto Banus en Estepona langs een drukke weg,maar hiervan hebben we geen last gehad.Een wagen huren vanaf de luchthaven is wel aan te raden.Wij hadden een rustige kamer gevraagd aan de receptie, maar helaas werd ons kamer 101 toegewezen, gelegen boven de ventilatie van de keuken. In plaats van een rustige kamer , krijgen wij , denk ik de luidruchtigste.Na 1 nacht hebben wij een andere en rustige kamer gevraagd en gekregen, en dit zonder problemen.Het ontbijt is van prima kwaliteit met vers sinaasappelsap , serranoham en versgebakken eitjes.Prima koffie van nespresso.Bruin brood van prima kwaliteit was slechts 2 dagen te verkrijgen .Verse yoghurt was ook niet te verkrijgen.Wij hadden half pension geboekt, maar het warme avondeten was maar zus en zo.Iedereen moest hiervoor aanschuiven aan de 'showcooking'met als resultaat dat bepaalde vleessoorten onmogelijk correct gebakken waren.Zoals kippevleugels, brochetten enz.Andere gerechten waren niet warm genoeg.Met als resultaat dat er altijd een enorme rookontwikkeling was en daarop brandalarm en een geur in het restaurant.Het dessertbuffet was pover en zelfs zonder ijskreem.De warme keuken dient dringend hervormd te worden met betere kwaliteit.Goede producten worden verprutst.

Kamertip: zeker niet een kamer aanvaarden , eindigend op 01
Datum van verblijf: mei 2015
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2015

Geachte Gast
Dank u voor uw reactie. Helaas is het niet honderd procent tevreden in ons hotel, natuurlijk zullen we kennis nemen van de punten die ons vertelt te verbeteren. Hopelijk ons een tweede kans
Vriendelijke groeten
Abel García
Director

Beoordeeld op 16 april 2015

Geweldig hotel.
Vriendelijke bediening.
Geweldig ontbijt en heerlijk diner.
Ook de spa en welness was prima in orde.
Wij hadden wat pech met het weer, maar waren blij met onze accomedatie!
Jammer is alleen dat hotel aan snelweg ligt, waardoor je niet makkelijk even kunt oversteken.

Kamertip: De wifi was niet super. Verder prima hotel met aardig personeel.
Datum van verblijf: april 2015
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2015

Geachte Gast,
Het is een genot om te weten dat uw verblijf in ons hotel was zo mooi als hij zegt. Jouw reactie maakt ons trots op het werk dagelijks gedaan, met als enige doel te voldoen aan de behoeften van onze gasten.
Hoogachtend
Directour

Beoordeeld op 24 oktober 2014

Kamers heel ruim en vooral zeer proper !! Alle dagen verse handdoeken . Als je voor lange periode gaat geen probleem je hebt grote kleerkast. Geschikt voor koppels, mooie Spa. Ontbijt alles wat je nodig hebt. En die opmerkingen van koude eieren, je kan je eitje a la minute laten maken van de chef kok! We hadden een misverstand met een barmedewerker van het zwembad,
s'avonds opgelost door de Manager? met aangeboden fles Cava professioneel gekoeld en gebracht op de kamer.
The airco is quiet and ok; the bathroom is fulled equiped + great outdoor SW Terraces.
! Hotel closes for the wintermounths ! (as af end october..)

Kamertip: all rooms are ok, suites available as of the third floor = better vieuw, bigger slightly and all rooms have terrace to the back= sea-side.... Because the frontside hotel give out on the very busy semi-highway, mind u, NO NOISE comes into hotelrooms! U will sleep in quity.
Datum van verblijf: oktober 2014
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2014

Geachte Gast,
Ik waardeer uw commentaar geuit op onze locatie, en om onze medewerkers en ik zal er persoonlijk over te brengen en sturen u deze reactie, want het is gewoon ons belang om al onze gasten het verlaten van het hotel met een heerlijke vakantie herinneringen te maken.
Ik zal doorgeven aan zijn kritiek op het personeel, zodat ze ook deel hebben aan het. Bedankt en graag tot ziens in ons hotel.
Met vriendelijke groet
Manager

Beoordeeld op 18 juni 2014

Hotel ligt geïsoleerd in woonwijk 10 km van dorp Porte Banus en 20 km van Marbella. Er is bijna niets in de buurt, je bent aangewezen op een (dure) taxi.
Meubels uit jaren 80/90 overgenomen van een eerder hotel. Gerenoveerd, maar de kamers zijn sober en bruin/beige. Geen overdreven luxe. Lakens in 5 dagen niet 1x verschoond. Ontbijt perfect . Klein ondiep zwembad. Het is een adult only zwembad, maar toen wij er waren liet men wel drukke jong volwassenen toe. De meisjes leken escort- meisjes.

Kamertip: Kamers zijn allemaal gelijk en hebben zicht op zwembad. Alleen de verdiepingen 4 en 5 hebben zicht op zee over de bossen in de verte. Harde tweepersoonsbedden. Verouderd.
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 14 mei 2014

zijn net vandaag terug van SENATOR BANUS. Wat een ongelofelijke kamer hadden wij voor de prijs die wij betaalden. ontbijt is zeer goed, vooral goede kwaliteit, met zalm, serranoham, cava als je wil enz.... Zonder wagen kan je daar echter niets beginnen, er is gewonweg niets te zien, met een wagen rijd je naar de strandbars, Purto Banus, enzovoort. zeer vrienelijk personeel, alleen zouden ze toch wat beter Engels moeten leren praten, want zelfs aan de receptie was dat een probleem. avondeten vond ik maar een dooie boel (hebben 2 keer buffet genomen en andere dagen elders gaan eten). en kwalitatief niets bijzonders.
samengevat, een aanrader, voor wie zonder kinderen maar met een auto ter beschikking, in een mooi luxueus hotel wil verblijven, van rust wil genieten en bediend wordt door leuke mensen.

Kamertip: vraag een upgrade bij aankomst......
Datum van verblijf: mei 2014
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2014

Allereerst hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Een tevreden klant is de beste beloning die we kunnen ontvangen na de inspanningen van onze medewerkers dagelijks. Bedankt voor het delen van je mening en we hopen u weer te zien.

Gerente