3 personen bekijken dit hotel
Agoda.comUS$ 141
Expedia.comUS$ 141
HurbUS$ 146
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Llevamos varios años llegando a su hotel con mucho gusto. Siempre una cálida sonrisa tuya al llegar y durante nuestra estancia. Esta vez lo desempaquetó enormemente. ¡Qué es esto divertido! Brindamos en nuestro cumpleaños, pero ciertamente en ti más que cálidas felicitaciones! lo apreciamos enormemente Saludos y muchas gracias!

We komen nu al een aantal jaren met veel plezier naar jullie hotel. Altijd een warme glimlach bij aankomst en tijdens ons verblijf. Deze keer hebben jullie enorm uitgepakt.
Wat is dit leuk! wij proosten op onze verjaardag, maar zeker op jullie meer dan warme felicitatie! Wij waarderen het enorm. Proost en enorm bedankt!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie, kamers netjes, bedden ok.
Zwembad mooi schoon, Schoonmaak prima. Locatie makkelijk te vinden. Parkeren bij hotel. Ontbijt uitstekend.
Personeel aardig, attent en behulpzaam.
Prijs/kwalitatief perfect.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 februari 2019

Kamers en badkamer mag wel een update krijgen voordat het gasten zal gaan storen, kamers zijn erg ruim en netjes. Prima bed en in de ochtend een fantastisch ontbijt buffet. Enige nadeel is de locatie er is in de directe omgeving niet veel te doen dus een auto is nodig.

Kamertip: Kamer aan voorzijde.
Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, schoon, behulpzaam personeel. Mooi zwembad lekkere spa. Eten is heel goed. Lekker rustig.Kortom een goed hotel. Als je wat van de omgeving wil zien heb je wel een auto nodig. Je kan naar het strand lopen over de flyover dat is ongeveer 10 min lopen. Ook zijn er winkels en restaurants dichtbij.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Sliepen hier voor de derde keer(voorheen Barcelo), dichtbij vrienden die in Cancelada wonen. Locatie is prima, weinig last van de hoofdweg.
Ontbijt is prima. Kamers zijn basic en netjes: een kleine opknapbeurt zou het hotel 4 sterren waardig maken.

Datum van verblijf: september 2018