FindHotel
Destinia.com
Traveluro
Beoordeeld op 15 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi en fijn Resort. Aardig personeel.
We hadden een mooi appartement achterin met een terrasje. Het appartement is strak, schoon en luxe. Zo is er een heerlijke stortdouche en bubbelbad.
Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Bij het zwembad is een barretje aanwezig. Hier zijn de prijzen wel aan de hoge kant.
Onder het Resort is een parkeergarage waar je de auto gratis kwijt kan.
Op loopafstand (10 min) zijn er een paar restaurantjes en supermarkt.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021

Goed verzorgd appartement met hotel service. Zwembad was geweldig. Alles netjes geregeld en staf was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook fijn om een eigen parkeerplaats te hebben. Appartement was modern en goed ingericht.

Kamertip: The beach is nearby, but its too far by foot because you need to pass a road. You don;t hear the road in the appartments.
Datum van verblijf: juni 2021
Marketing Cortijo del Mar, Marketing van Cortijo del Mar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Dear guest

We really appreciate your positive comments made at Tripadvisor. Thank you very much for your positive feedback about our accommodation, staff and services offered. We feel really happy to know that you have enjoyed your stay at Cortjijo del Mar

Best Regards

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Het appartement is heel luxe met goede bedden en groot terras. Het is er schoon en wordt goed bijgehouden.
Zwembad is mooi en verzorgd. Enige wat jammer is, is dat de keuken van de bar om 16.00 uur sluit. Blijven hangen bij het zwembad is er dan niet bij.
Het personeel van de bar en receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2019
cortijodelmar, Director Comercial van Cortijo del Mar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Geachte gast

Bedankt voor het delen van uw verblijf met ons en de rest van de wereld op Tripadvisor. We zijn erg blij dat je de zorg voor onze faciliteiten en de kwaliteit van de bedden leuk vond.

Onze bar is geopend van ongeveer Pasen tot oktober en het schema kan variëren afhankelijk van de bezettingsgraad. We proberen het te verbeteren door het eind oktober langer open te laten zodat gasten zoals jij er meer van kunnen genieten.

Bedankt ook voor het benadrukken van het bar- en receptiepersoneel.

We wachten opnieuw op je in een nieuw bezoek

groeten

Beoordeeld op 20 oktober 2019

12 oktober 4 dagen verbleven in Cortijo Del Mar Resort voor een korte break.
Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie en alles goed uitgelegd met betrekking tot het resort en omgeving.
De congiere bracht ons vervolgens naar onze parkeerplaats in de parkeergarage en liep mee naar het appartement om het één en ander toe te lichten.

Het resort zelf is erg netjes, Je kan zien dat onderhoud hier hoog in het vaandel staat. Het (2) slaapkamer appartement was zeer ruim en onwijs schoon tevens 2 badkamers en een terras met goed meubilair. Appartement is uitgerust met alle moderne gemakken zoals een magnetron, oven, wasmachine, en vaatwasser.
Enig minpuntje is dat de airco niet per ruimte te regelen is.

Er is een bar aanwezig voor drankjes, ontbijt en lunch. Dineren is was niet mogelijk toen ik er was maar in de nabije omgeving zijn genoeg restaurants (8min) en er is een supermarkt in de buurt.
Grotere supermarkten vind je op 7 minuten rijden.

Dit resort is zeer centraal gelegen, Estepona vind je op 15 minuten rijden en Marbella op 20 minuten rijden. Ook Fuengirola en Mijas is niet ver van het resort.
Malaga is ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden.
Een auto huren is wel aan te raden wil je meer zien van de omgeving want die is prachtig. Strand is ook niet ver weg.
Helaas was ik er maar 4 dagen, maar ik zal zeker terugkeren naar dit resort. Dit resort heeft er een nieuwe vaste klant bij.

Datum van verblijf: oktober 2019
cortijodelmar, Director de Relaciones con Clientes van Cortijo del Mar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Geachte gast

Bedankt voor uw uitgebreide commentaar op Tripadvisor die onze faciliteiten positief waardeert. We zijn erg blij dat hij de uitleg leuk vond die ons personeel hem bij aankomst gaf en dat ze hem ook naar het huis vergezelden. Deze vereiste is essentieel voor ons, omdat we u vanaf het moment dat uw vakantie begint te allen tijde alle nodige hulp willen bieden.

We nemen de netheid en verzorging van de voorzieningen zeer serieus, dus we waarderen ook de opmerkingen over onze meubels en kamers.

Ons resort is zoals u goed zegt goed gelegen tussen de gebieden van Estepona en Marbella, die gemakkelijk bereikbaar zijn vanaf de snelweg. En we hebben ook bars en restaurants op slechts 8 minuten lopen, dus we beschouwen het als centraal om tussen beide steden te kunnen bewegen. Bedankt voor het vermelden van deze opmerking in uw beoordeling, het zal toekomstige reizigers veel helpen.

We zijn erg blij met zijn laatste zin "dit resort heeft een nieuwe vaste klant", het is het grootste geschenk dat je ons als resort kunt geven, omdat je er weer van wilt genieten

We hopen je snel te zien.

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Beoordeeld op 5 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke relaxte week hier doorgebracht. Het appartement waar wij verbleven was zeer groot, ruim en heel schoon. Dagelijks schoonmaak en nieuwe handdoeken en regelmatig schoon beddengoed.Verder van alle gemakken voorzien. Het resort straalt kwaliteit uit. Je ziet echt dat het goed onderhouden wordt.Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed oplettende badmeester die de hele dag aanwezig is aan het zwembad. Eigen parkeerplaats in de garage. Wil je niet de hele dag bij zwembad rondhangen, dan is een huurauto wel een aanrader. De ligging is prima, 15 min rijden tussen leuk plaatsje Estepona en Marbella. In de nabije omgeving oo loopafstand ook genoeg leuke restaurantjes, bars en kleine supermarkt. Verder prachtig resort, niet al te groot en geschikt voor zowel gezinnetjes als (oudere) stellen. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: oktober 2019
staffcortijo, Director Comercial van Cortijo del Mar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Geschatte Marier

Bedankt voor de zeer gunstige beschrijving van het appartement waarin u hebt verbleven. Ons team zorgt voor elk detail om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, vooral bij het schoonmaken en tuinieren. We willen een leuke en aangename plek voor onze gasten om zich thuis te voelen houden.

Bedankt voor de goede reacties op onze badmeester Pablo. Hij waakt altijd over de veiligheid van al onze gasten als ze in het zwembad zijn.

Ons resort is ideaal gelegen voor gemakkelijke toegang tot twee belangrijke steden zoals Estepona en Marbella.

We hopen je snel te zien bij ons resort

Bedankt