Beoordeeld op 22 juli 2020

Met een beetje een bang hartje omwille van Corona, logeerden we in hotel H10 Estepona Palace. De schrik verdween al snel: het is een mooi en aangenaam hotel met lekker eten. Er werden ook de nodige veiligheidsmaatregelen genomen ivm dragen van mondmaskers. Alles was hygiënisch en met zo weinig mogelijk hinder voor een super leuk verblijf!
Punten voor verbetering:
- De kamer: het is absoluut niet meer van deze tijd om de kluis betalend te maken! Er zijn ook veel te weinig stopcontacten, waardoor ik mijn gsm altijd in de badkamer moest opladen. De minibar in de slaapkamer was leeg: zorg op z'n minst voor wat flesjes water in de ijskast (wij hadden all in) + wij hadden een kamer 'zo hoog mogelijk met zwembadzicht' gevraagd maar kregen een kamer 'op de 2de verdieping zonder zwembadzicht en slecht een heel klein stukje zeezicht'.
- Moment van aperitief in de lobby-bar (buiten) om 20u verstoord door luide kinderdisco: net tijdens het aperitiefmoment is er gedurende een 3-tal kwartier de minidisco met zeer luide muziek. Zo'n minidisco is uiteraard leuk, maar doe dit op een andere plek zodat mensen zonder kinderen rustig kunnen genieten van hun aperitief
- Waarom nog werken met afgebakende zones? Het is ook niet meer van deze tijd om met zones te werken waar je extra voor moet betalen. Maak zeker het terras met mooi uitzicht (iets voorbij het terras van de lobby-bar) toegankelijk voor iedereen. Maak hier eventueel een adults-only terras van (dan kan de minidisco wel blijven waar ze is)
- Het eten: de croissants waren niet zo goed afgebakken (smaakten teveel naar deeg), soms waren er lange rijen en het was onduidelijk waar je moest gaan aanschuiven (maar heeft mogelijk te maken met de maatregelen ivm Covid)
Pluspunten:
- De ruime keuzes van drankjes in all-in formule
- Lekker en vers bereid eten
- Mooie zwembad
- Ligging: je kan best naar Estepona wandelen via het strand

Conclusie: een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Atención al Cliente , Atención al cliente/recepción van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Vertaling door Google
Beste gast,
Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en dat je ons hebt beoordeeld.
We zijn erg blij om te weten dat je over het algemeen een superleuk verblijf hebt gehad en je veilig voelde tijdens deze vreemde tijden.
Wat betreft de Minidisco, deze stond vroeger op een andere plek, maar is vanwege Corona naar buiten verplaatst. Desalniettemin hebben we nota genomen van uw standpunt en danken u voor uw mening waarmee we rekening zullen houden.
De Mediterranean Bar (die achter het terras van de lobbybar) is voor iedereen toegankelijk. Het zit niet in een bordtype, maar iedereen is van harte welkom om daarheen te gaan.
Met betrekking tot uw kamerverzoek voor uitzicht op zee, informeren we u dat we ernaar streven om waar mogelijk aan verzoeken te voldoen. Gelukkig is onze bezetting zo, dat de kamers met zeezicht al bezet waren. Het heeft geen zin om een ​​standaardkamer toe te wijzen aan iemand die heeft betaald voor een kamer met zeezicht om iemand anders een gratis upgrade te geven. Voor iedereen die vanuit zijn kamer uitzicht op zee wil hebben, raden we ten zeerste aan om dit te boeken.
Desalniettemin zijn we blij dat u desondanks een geweldig verblijf heeft gehad en danken u hartelijk voor uw aanbeveling. Weet alsjeblieft dat het een genoegen was je bij ons te hebben en we zouden je graag weer verwelkomen.
Met vriendelijke groeten namens het hele team van H10 Estepona Palace.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Hebben hier een week op basis van half pension verbleven. Prima hotel met een mooie tuin en direct aan het strand. Personeel is vriendelijk en klant gericht. Super ontbijt met bubbels, veel fruit, verse sappen etc etc. Ook het avondeten is meer dan super met twee keer per week a la carte in het andere restaurant. De standaard kamer is groot met een goed bed. Jammer dat je in een viersterren hotel voor de kluis moet betalen en in bad moet douchen. Ook werkt in de winter de airco niet waardoor het erg warm was in de kamer en we moeite hadden met slapen. Ook vraagt het hotel €8 per dag voor gebruik van de parkeergarage waardoor het een puinhoop is met illegaal geparkeerde auto’s rondom het hotel. Tip voor het management: Maak de garage gratis. Verder handdoeken service, mooie bedden bij het zwembad en het strand. Alles bij elkaar een super hotel en komen graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: maart 2020
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones con Clientes van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste gast,
We zijn erg blij om te weten dat je ons hotel met zijn ligging aan het strand leuk vindt, van het eten hebt genoten en ons personeel vriendelijk en klantgericht vond.
We willen eraan toevoegen dat de speciale diners vaste maaltijden zijn en vooraf gereserveerd moeten worden bij onze klantenservice.
De kluis is momenteel 2,40 € per dag of 15 € per week. In Privilege-kamers, Junior Suites en Ocean Suites is dit inbegrepen.
De ondergrondse garage met videobewaking is inderdaad 8 € per dag of 50 € voor de week. Er zijn gratis openbare parkeerplaatsen voor en in de buurt van het hotel. We raden aan om auto's op een ordelijke manier te parkeren om boetes te voorkomen of zelfs om de auto te slepen.
Renovaties worden regelmatig gedaan. Tijdens de recente renovaties zijn de badkuipen in verschillende standaardkamers en kamers met zeezicht vervangen door inloopdouches. Ook hebben onze onlangs gerenoveerde Ocean Suites allemaal een inloopdouche, voor het geval dit interessant kan zijn voor een toekomstig verblijf.
Het airconditioning / verwarmingssysteem in het hotel, gezien de buitentemperaturen van 14 / 15ºC 's nachts en 18 / 20ºC gedurende de dag, is momenteel nog steeds overgeschakeld op verwarming, aangezien dit de overgrote meerderheid van onze gasten verkiest. Wij betreuren het ten zeerste dat dit u niet beviel en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Weet dat het een genoegen was u bij ons te hebben en we zouden u graag weer verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Estepona.
Met vriendelijke groeten namens het hele H10 Estepona Palace-team.

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

In 2019 reeds een week hier verbleven , we waren toen ook zeer tevreden dus nu voor 2 weken geboekt ! We kregen een prachtige gerenoveerde kamer met een heerlijk balkom op de 6e verdieping frontaal zeezicht met een zitje en verstelbaar ligbed! De kamer was voorzien van een bank en gemakkelijke fauteuil tevens een gevulde minibar ( alcoholvrij) en een nespresso koffie en thee zet apparaat een schaal met fruit! De badkamer was voorzien van bad douche wastafel en bidet en heel schoon! Je moest in bad douchen, altijd een minpuntje. Wel kon je een anti slip mat krijgen, maar ik ben juist daardoor uitgegleden en op de rand gevallen. Ik ben er goed vanaf gekomen een grote blauwe plek en bult. In de badkamer tevens voldoende handdoeken en heerlijke badjassen en slippers. Dat kwam goed uit want wij zijn 7 x in de Spa geweest en dan kon je in je badjas en badpak naar beneden! Heerlijk rustig in de Spa , wel vantevoren afspreken ! Bed was ook goed en iedere 3 dagen verschoond. Kamer goed gereinigd iedere dag. Tijdens ons verblijf kregen wij 1 avond last van vliegende mieren, binnen 5 minuten schoonmaaksters en een technische man die het heel goed oplosten, bed verschoond en met gif gespoten en duizend excuses! Het eten is iedere dag heel goed, ook is er avonds en overdag animatie geweldig verzorgd door Enzio en zijn team, hele enthousiaste vriendelijke mensen! Dit geldt trouwens voor al het personeel! Heerlijke vakantie gehad!

Datum van verblijf: februari 2020

Beste gast,
Bedankt dat je ervoor hebt gekozen om weer bij ons te blijven, dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en dat je ons hebt beoordeeld.
We zijn erg blij te weten dat je zo'n heerlijke vakantie hebt in je Privilege-kamer.
Tot onze spijt horen wij over uw val in de badkuip en informeren u dat het hotel standaardkamers en kamers met zeezicht en inloopdouches heeft. Ook hebben onze onlangs gerenoveerde Ocean Suites allemaal een inloopdouche, voor het geval dit interessant kan zijn voor een toekomstig verblijf.
We zijn erg blij dat je toch genoten hebt van je vakantie en heel erg bedankt voor je aanbeveling. Weet dat het een genoegen was om je bij ons te hebben en we zouden je graag weer verwelkomen in dit prachtige deel van de wereld.
Met vriendelijke groeten namens het hele H10 Estepona Palace-team.

Beoordeeld op 5 november 2019

Van deze H10 kom je ontspannen terug. Zalig vertoeven in een "Moorse burcht" met uitzicht op zee en rots van Gibraltar. Ruime propere privilege kamers met terras. Vriendelijk personeel. Restaurant waar je heel lekker kan eten. Top locatie.

Datum van verblijf: oktober 2019
H10EsteponaPalace1, Asistente de Dirección van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Dear guest,
Firstly we would like to thank you for choosing our H10 Estepona Palace for your stay.
We are very happy to know that your time with us was perfect and we hope to see you again in the future.
Regards from all H10 Estepona Palace staff

Beoordeeld op 9 september 2019

Bij aankomst netjes welkomstdrankje gekregen. Na het zien van de kamer wilde wij omboeken naar een luxere kamer tegen betaling maar niet mogelijk terwijl dit wel te boeken was via de website? Kamer was namelijk erg verouderd en zag er mooier uit op de foto’s. Ontbijt was slecht. Zoals op de foto te zien was de roerei groen... Dinerbuffet was vreselijk. Eten was afgekoeld en taai. Ze boden op vrijdag een bbq aan waarvoor je kon reserveren. Menu zag er goed uit dus wij hadden gereserveerd. Dit was nog slechter dan het dinerbuffet. Eten koud en taai. Kamer werd wel goed schoongemaakt en fijn dat het hotel gelijk aan het (kiezel)strand ligt. Hotel is nodig toe aan onderhoud. Overal wordt geld voor gevraagd. Kluis kost extra. Ook een waterkoker kostte ons €5 per dag. Borg voor de handdoeken €15! Zelfs toen ik aangaf deze nodig te hebben voor mijn ontstoken teen om soda op te lossen in gekookt water konden ze niet flexibel zijn en moest ik hiervoor als nog voor afrekenen. Typisch hotel waar ‘s ochtends handdoeken worden gelegd en het hotel niets aan doet. Je hebt een auto/fiets nodig want in de omgeving weinig te vinden. Erg slechte prijs- kwaliteit verhouding. Voor ons nooit meer!! Waren blij dat we naar huis konden.

Datum van verblijf: september 2019
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones con Clientes van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Beste gast,
Bedankt dat je hebt gekozen om bij ons te blijven, dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en dat je ons hebt beoordeeld.
We zijn erg blij om te horen dat de netheid van je kamer, de locatie van ons hotel op het kiezelstrand leuk vonden en waarderen het welkomstdrankje.
Anderzijds betreuren wij het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en zullen wij uw opmerkingen in gedachten houden, evenals die van al onze gasten.
We hopen dat je teen is genezen. Bedankt voor uw bezoek.
Met vriendelijke groeten namens het hele team.