29 personen bekijken dit hotel
Melia.comUS$ 194
Hotels.comUS$ 193
HurbUS$ 200
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Zeer groot afgelegen complex. Kamers zijn wat gedateerd en het onderhoud is ook niet wat het moet zijn. Lotion en shampoo werden de hele week niet aangevuld.
Twee zeer mooie zwembaden buiten en èèn binnenzwembad. Ligstoelen zijn dringend aan vervanging toe (vuil).
Voorgerecht en dessert waren zeer goed. Hoofdgerecht meestal niet warm genoeg.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen op mooi domein aan het strand , eten zeer correct en vriendelijk personeel . Ietwat verouderde infrastructuur maar wordt deze winter gerenoveerd . Prima weekje vakantie gehad hier en je moet geen golfspeler zijn om hier goede vakantie te hebben . Auto huren wel een must maar zeer goedkoop.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Als je een betaalbare plek zoekt om te overnachten dan zit je hier goed, verwacht je meer dan wordt het een teleurstelling. Sfeer uit de jaren 80 en modernisering is uitgebleven. Wel een lekker groot zwembad maar daar mag je dan niet in, geen frisse ochtendduik dus. Eten is het standaard buffet, redelijk inspiratieloos. In de nacht last gehad van dronken Britten.

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen 3 sterren waard
Word overgenomen waardoor veel personeel er tegen hun zin rondlopen ..weinig variatie in de buffeten ...we zijn hier maar 3 dagen komen eten .
Hopelijk met de nieuwe eigenaar in orde

Beoordeeld op 17 september 2017

Bij aankomst werd ons de sleutel van de desbetreffende kamer gegeven zonder enige uitleg waar wat lag in het hotel. Onze eerste kamer was ronduit slecht, rioolgeur, vieze ramen, geen airco.... Uiteindelijk na veel poespas een tweede kamer gekregen. Beter maar lang niet zo goed wat een 4-sterren hotel zou moeten bieden. Een positief punt animatie is TOP, heel enthousiast en genoeg activiteiten. Daar kan de rest van het personeel nog iets van leren, de mensen van de receptie zijn ongemanierd en spreken zeer gebrekkig Engels alsook de restaurantmedewerkers. Het eten is niet wauw, meer Italiaans dan Spaans, om warm eten te krijgen moet je eerst je bord opwarmen in de microgolfoven. Warm eten kennen ze blijkbaar niet. Verder zwembad en accommodatie is goed, vaak wel verouderd.
Conclusie: Dit hotel verdiend absoluut niet zijn 4-sterren!!!!

Datum van verblijf: augustus 2017