7 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 264
Hotels.comUS$ 213
travelup.comUS$ 214
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Momenteel verblijven wij in dit hotel in all in formule. Mooie appartementen, lekker ontbijt, goede kwaliteit van de meeste dranken ( behalve de huiswijn) en vriendelijk personeel. Echter voor de lunch en diner moet je tevreden zijn met de helft van het buffet wat altijd koud is. Enkel het eten van de show cooking is warm. Spijtig want de smaak van het eten is wel ok maar koud eten smaakt niet. Tip : aankleding van het restaurant kan wel iets gezelliger, tafeldoekje zou al veel doen.

Datum van verblijf: september 2019
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Estepona Hotel & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Dear rendum,

Many thanks for your comment at Tripadvisor, please could you get in touch with me at the Hotel so we can discuss in detail your opinion?

Best Regards,
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 5 juli 2019

Voor ons de tweede keer dat wij verbleven in dit charmante hotel dat mooi gelegen is aan het strand. Wij (3 volwassenen) waren gelogeerd in een ZEER RUIM 2 kamers appartement.Comfortabel (ruime badkamer met degelijke jacuzzi) en met 2 grote terrassen (prachtig uitzicht op de tuin, het zwembad en de zee). De all-in formule is ZEER compleet (uitstekende kwaliteit van de buffetten en zeer degelijk aanbod van internationale én nationale dranken).
Weliswaar zijn er GEEN winkeltjes en/of restaurantjes in de directe omgeving van het hotel... maar de verplaatsing naar het dorp is zeer gemakkelijk en goedkoop te regelen. Of nog beter... huur een kleine wagen via 'Autos Luna' (goede prijs/kwaliteit), afgeleverd én opgehaald aan de hotelreceptie. Dan kan u (wanneer u maar wilt) naar het gezellige haventje én het centrum van het stadje. De promenade aldaar is ook een gezellige aanrader. Er is trouwens in het centrum een parking waar u voor gans de dag slechts €1 betaald. Van bij 't onthaal tot aan het zwembad zijn de meeste medewerkers ZEER vriendelijke én hulpvaardig (met een ex tra pluimke voor Maria Isebel en Fran).
Voor ons blijft dit een UITSTEKEND hotel aan een ZEER GOEDE prijs/kwaliteit !!!

Kamertip: Boek alleszins een kamer met zicht op de tuin, zwembad en zee !
Datum van verblijf: juni 2019
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Estepona Hotel & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Dear Rudi D,

First of all, we appreciate that you took the time to give your opinion on Tripadvisor.

We feel so happy to read these comments. Of course, we have extended them to all the collaborators of the hotel, and without doubt they have been a joy and an important stimulus to continue working with enthusiasm.

We hope to welcome you back again in future,

Best regards,
M Carmen López, Guest relations manager

Beoordeeld op 28 mei 2019

Prima hotel, zwembadwater is wel fris voor eind mei. Estapona ligt niet ver, maar moet wel met de auto erheen,parkeren is daar een kostbare kwestie, wel altijd plek en bijzonder leuke restaurantjes in het stadje en sfeervol om doorheen te lopen. Ook aan de haven liggen talloze restaurantjes, daar kan je vrij parkeren. Wij vonden het buffet aan de magere kant, ontbijtbuffet was prima.

Kamertip: douchescherm en inloopdouche
Datum van verblijf: mei 2019
Mari Carmen L, Director de Relaciones Públicas van Estepona Hotel & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2019

Beste annie l,

Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Hotel Fuerte Estepona Suites.

Met betrekking tot uw reactie op Tripadvisor.com, zijn we u zeer dankbaar.

Onze prioriteit is de tevredenheid van onze gasten en om deze reden zijn uw meningen erg belangrijk voor ons om onze prestaties te verbeteren.

We zijn blij dat je de installatie hebt gebruikt en het leuk vond.

We hopen de kans te krijgen om bij je terug te komen.

Beoordeeld op 27 mei 2019

Voor de 1e keer in dit hotel, maar zeer zeker niet de laatste keer.
Wat vooral opviel was het zeer vriendelijke en behulpzame personeel.
Zonder het overige personeel tekort te doen wil ik 2 personen noemen die werkzaam zijn in de eetzaal en representatief voor hun collega's.
Senora Maria Isebel en señor Fran; altijd een goed humeur, altijd tijd voor een praatje en altijd een lach en de instelling dat niets hun teveel is.
Zulke mensen maken een vakantie compleet.
Zeer waardevol om zulke mensen in dienst te hebben.

Kamertip: kamer met zeezicht
Datum van verblijf: mei 2019

Beste JacoGre,

Met betrekking tot uw opmerkingen op Tripadvisor.com, zijn wij u zeer dankbaar. Onze prioriteit is de tevredenheid van onze gasten en om die reden zijn uw meningen erg belangrijk voor ons om onze prestaties te verbeteren.
Onze medewerkers waren erg blij om deze boodschap te horen.

We zouden heel blij zijn voor een volgend bezoek.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel om in te verblijven.
Appartementen zijn groot genoeg om met 3 kinderen en 2 volwassenen in te verblijven.
Twee slaapkamers apart douches.
Keuken - koffie/thee voorzieningen - mini bar goed gevuld.
Groot terras met mooi uitzicht op de zee.
Zwembad wat klein voor zoveel gasten.
Geen glij banen etc.
Strand; geen drink of eet mogelijkheden.
Veel stenen op strand/in de zee.
Jammer dat ze strand niet beter uitbaten. Ontbijt veel keuze.
Weinig recreatie om hotel heen.
Prijs kwaliteit zeker in orde.

Datum van verblijf: augustus 2018