Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer leuke ervaring!

Na een uitermate vriendelijke ontvangst en korte briefing kan je op pad. De rit verloopt in groep ... meer lezen

Beoordeeld op 11 augustus 2019
JurgenV768
Anzegem, België
Buggy Fun like buggy Fun has to be

Buggy fun marbella is zeker iets dat je moet doen als je in marbella bent. Fun in a buggy, Cyriel ... meer lezen

Beoordeeld op 19 juli 2019
philipd551
Bissegem, België
via mobiele applicatie
Lees alle 80 beoordelingen

Beoordeeld op 13 oktober 2019

Wij gingen vanochtend met 12 personen buggy rijden. De kosten hiervan waren 600,-. Toen wij aankwamen werden wij niet verwelkomt .... Vervolgens moesten een aantal personen naar de toilet. Deze was niet beschikbaar. Onze gids was erg onvriendelijk en zat met de uitleg alleen maar op zijn telefoon. Toen wij gingen buggy rijden was er een probleem met een buggy. De Nederlandse gids ging hier onprofessionele mee om en irriteerde zich aan het feit dat hij een probleem moest oplossen. Verder heeft de gids niks gezegd of wilde hij geen foto maken van onze groep. Toen de rit was afgelopen keerde hij zijn rug om en is weggegaan. De buggy toer verder was leuk, maar een gids kan er voor zorgen dat het een super leuke activiteit word... Wij zullen hier nooit meer terug komen, en ook nooit aanraden. Helaas!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Na een uitermate vriendelijke ontvangst en korte briefing kan je op pad.
De rit verloopt in groep.
Zeer variërende rit ! (Rit van 2u)

De korte pauze halfweg was zeer welkom.

Top ervaring, top team.

Bedankt Cyriel & collega.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Buggy fun marbella is zeker iets dat je moet doen als je in marbella bent.
Fun in a buggy, Cyriel met zijn aanstekelijke enthousiaste en echt oog voor wie in de groep zit. Safe, fun en top
Doen je hebt hier geen spijt van, stof verzekerd!
Komen zeker terug

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Deze trip was echt geweldig en Fun om te doen, echt een aanrader. Wij hebben een Tour van 2 uur gedaan, je ziet prachtige uitzichten en gaat rijden op wegen waar andere auto’s dit niet kunnen. Je zit wel na de rit helemaal onder het stof maar dat namen wij er met plezier bij. Dus zeker doen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring beleefd!
Gemakkelijk te boeken online.
Vriendelijk onthaald door Cyriel (een Vlaming). Andy was onze Engelstalige begeleider en reed vooraan. Hij zorgt er voor dat het veilig blijft, maar toch is het een wilde rit langs een on- en off-road parcours.
Je hoeft niet te schakelen. Remmen doe je met linker voet, gas geven met rechts. Off-road kan het behoorlijk stoffig worden, zeker als je achteraan de groep rijdt, maar daarvoor krijg je een coole bril en bandana.
2 uur was voor ons genoeg. Halverwege het parcours wordt er gestopt en kan je wisselen van chauffeur.
Hou er wel rekening mee dat het geen servo stuur of remmen zijn, en over hobbelige wegen moet je je stuur heel goed vast houden.
P.S. Als je met twee vrienden gaat en je weegt beiden meer dan 100 kg, huur dan 2 buggys. Hoeft niet per se, maar dan geraak je een stuk sneller de soms steile hellingen op.
Dit is een aanrader!!

Datum van activiteit: juni 2019