Travelocity
71 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
84 US$
66 US$
BESPAAR 18 US$
Web Oficial71 US$
Orbitz.com
StayForLong84 US$
Beoordeeld op 10 juni 2019

Dit hotel ademt de sfeer van het klooster uit. Ruime gangen, een binnentuin, rustige geluiddichte kamers. Er is ook een prachtig zwembad. Het ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid met kwaliteitsvolle producten. Er is parking bij het hotel voor 13 euro per nacht maar op 300 meter kan je een nacht parkeren voor 4euro voor een nacht.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Hotel heeft veel te bieden, prima kamer met alles erop en eraan, maar je merkt aan alles dat dit een klooster is geweest. groot en oudbollig. vele gangen en de eetzaal waar je kan ontbijten mist elke charme en sfeer. Het ontbijt is verder prima. kamer heeft ook alles. Aparte toilet en douche in bad , maar ook hier mis je iets intiems. Locatie is prima, enkele minuten lopen van de restaurants. Eigen garage.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Veel te groot, je raakt de weg kwijt. Geen enkele uitleg bij aankomst hoe je kamer te vinden of bv de ontbijtzaal Wij voelen ons hier niet op ons gemak. Mooi maar totaal ongezellig. Kamer is schoon maar heel gewoontjes. Wel mooi groot zwembad.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Het hotel lijkt op de foto's een authentiek mooi klooster, maar is in werkelijkheid een oud, slecht onderhouden en vies geheel. Je waant je in een vervallen eeuw en zou als monument nog een prachtige waardering kunnen krijgen. Het entree, ook al geen prijs waard, verhult nog aardig de werkelijke toestand waarin het hotel verkeerd. Neem daar de onvriendelijkheid van het personeel bij, dan kun je alleen maar constateren dat je in een Faulty Tower hotel bent beland. Als souvenir kregen we nog een kakkerlak in de bagage mee, terwijl we deze nog zo veilig mogelijk hadden opgeborgen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel aan de rand van het centrum. Ontvangst prima en snelle check in. Kamer met balkon en uitzicht op het zwembad. Kamer is schoon. Alleen jammer dat er geen een vrij stopcontact is. Hier moeten ze echt wat aan doen. En betalen voor handdoeken voor het zwembad vind ik niet horen bij een vier sterren hotel.

Datum van verblijf: juli 2017