72 US$
Hotels.com72 US$
Web Oficial72 US$
getaroom.com76 US$
Beoordeeld op 10 juni 2019

Hotel heeft veel te bieden, prima kamer met alles erop en eraan, maar je merkt aan alles dat dit een klooster is geweest. groot en oudbollig. vele gangen en de eetzaal waar je kan ontbijten mist elke charme en sfeer. Het ontbijt is verder prima. kamer heeft ook alles. Aparte toilet en douche in bad , maar ook hier mis je iets intiems. Locatie is prima, enkele minuten lopen van de restaurants. Eigen garage.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Veel te groot, je raakt de weg kwijt. Geen enkele uitleg bij aankomst hoe je kamer te vinden of bv de ontbijtzaal Wij voelen ons hier niet op ons gemak. Mooi maar totaal ongezellig. Kamer is schoon maar heel gewoontjes. Wel mooi groot zwembad.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Het hotel lijkt op de foto's een authentiek mooi klooster, maar is in werkelijkheid een oud, slecht onderhouden en vies geheel. Je waant je in een vervallen eeuw en zou als monument nog een prachtige waardering kunnen krijgen. Het entree, ook al geen prijs waard, verhult nog aardig de werkelijke toestand waarin het hotel verkeerd. Neem daar de onvriendelijkheid van het personeel bij, dan kun je alleen maar constateren dat je in een Faulty Tower hotel bent beland. Als souvenir kregen we nog een kakkerlak in de bagage mee, terwijl we deze nog zo veilig mogelijk hadden opgeborgen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel aan de rand van het centrum. Ontvangst prima en snelle check in. Kamer met balkon en uitzicht op het zwembad. Kamer is schoon. Alleen jammer dat er geen een vrij stopcontact is. Hier moeten ze echt wat aan doen. En betalen voor handdoeken voor het zwembad vind ik niet horen bij een vier sterren hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Nu heb je het weer hè! Door "mooie" foto's en LOVENDE recensies hier terecht gekomen... Nou als je het hebt over een klooster dan bedoel ik ook klooster, de lobby 's zien er op zich wel ok uit, maar zodra je de kamer op komt, waan je je in een erg gedateerde en vervallen kamer. Niet netjes afgewerkt. Lampen kappen bladeren gewoon af en niet goed geverfd. Dan nog niet eens gesproken over het zwembad, je wacht een eeuwigheid op een drankje, en krijg je eindelijk je consumptie blijkt dat ze het serveren in een vies afgerafelt plastic bekertje.... Als je dan vraagt of het in een fatsoenlijk glas mag, kijkt de man geagiteerd en wordt het na een kleine discussie plomp voor je neer gekwakt in een glas! 's ochtends denk je mooi te kunnen ontbijten in een prachtige locatie met fantastische tuinen, waar kom je te zitten in een of andere aftandse kelder, een bingozaal zou er mooier bij zijn! Nu is het zo dat hier de gemiddelde leeftijd 80+ is dus ja misschien leuk voor hun... Het enige pluspunt is het dorpje waar dit hotel is gevestigd, voor €138 per nacht voel ik me bestolen, dus vandaar deze reactie. Als je het mij vraagt ben je beter af bij een 2* hostal waar je nog als echte gast wordt behandeld. Voor ons NOOIT MEER!

Nino Beltgens en Sandra Jansen

Datum van verblijf: september 2016