“het klopt gewoon”
Beoordeling van Regadera

Regadera
Geclassificeerd als nr. 17 van 1.084 Restaurants in Cordoba
18 maart 2020 beoordeeld

Top gegeten bij dit restaurant, tonijn voor mijn partner en voor mij het Iberisch varken. Beide gerechten waar uitstekend. Hierna een toetje met verschillende bereidingen van limoen, echt top en dit alles vergezeld van heerlijke locale wijnen en als afsluiting een biologische port. Je kunt vooraf bij de restaurant online reserveren en je naam staat in de bloemenvaas op tafel.

Datum van bezoek: maart 2020

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier beland tijdens onze roadtrip en wat een geweldige ervaring. Het begon al met onze tafel waar ze je naam op een krijtbordje hadden geschreven. Een persoonlijke aanpak die je metee apprecieert. We hebben diverse gerechten besteld en telkens met 4 gedeeld. Elk gerecht werd zeer mooi gepresenteerd maar vooral de smaken en de verse producten die er in verwerkt waren deden je genieten. Mooi kader en verfijnde gerechten. Voor ons top!

14 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons tweedaags bezoek aan Cordoba kozen we vooraf al dit restaurant want de website had ons nieuwsgierig gemaakt. Reservering online verliep probleemloos, tafeltje-met-naamkaartje stond klaar.
We kozen een drietal voorgerechtjes die we volgens de ober met de hele tafel konden delen (we waren met vier): gefrituurde anemonen met zeewier en roerei, ceviche met een gazpacho van wortel, tartare van Iberische varkensschouder. Daarbij op aanraden van de ober een Albariño (25€!) gekozen die alles perfect begeleidde.
Vervolgens kwamen per persoon elk een hoofdgerecht: millefeuille van melklam met aardappel, canneloni van ossenstaart, balletjes van lamsgehakt met couscous en tenslotte heek in tempora met gewokte groenten. Daarbij een Monastrell (30€).
De chef was die avond afwezig maar de ploeg deed het uitstekend...
Dit was een verrassende en heerlijke avond, van zulke restaurants word ik intens blij!

6 november 2019 beoordeeld

Zoooo lekker gegeten, tonijntartare, iets met heilbot, en ‘appeltaart’ als dessert. Echt top. Superlekker gegeten. Aanrader. Doen.

28 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Restaurant was nieuw en schoon, ook de toiletten verzorgd en schoon. Bediening vlot. Het drie gangen diner was vers, veel aandacht aan besteed en smaakte geweldig. Ze kweken hun eigen kruiden. We gaan hier zeker nog eens eten.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Regadera bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba
Cordoba, Provinz Córdoba

In Regadera geweest? Deel je ervaringen!