Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Ons advies is om hier niet te verblijven. Zoek een alternatief, die zijn er voldoende. Kamer was muf, donker, beschimmeld, oude meubilering, maar het ergste, er hing een penetrante vieze lucht. Wij moesten denken aan urine van een kat. Op de glazen wand, zaten gele spetters (zie de foto’s). Daar leek de geur vanaf te komen. Deze spetters waren niet te verwijderen. Hotel op de hoogte gesteld binnen 1 uur na aankomst. Er werden geen alternatieven geboden. Personeel ging er wisselend mee om maar de conclusie bleef, we kunnen er niets aan doen. We kregen een spray om de geur te maskeren. Bij vertrek ( na twee nachten) werd zelfs aangegeven dat we het eerder hadden moeten aangeven, dan hadden ze wel wat geregeld. Echter toen wij aangaven dat we het 3x hadden gemeld, klopte het inderdaad dat het hotel volgeboekt was. Kortom slecht hotel, slechte service, boek iets anders!
Wij zijn geen klagers, verblijven in veel hotels, maar dit is het slechtste hotel voor ons die wij ooit hebben gehad.

Enige pluspunt was dat de locatie goed was en dat er een parkeerplaats aanwezig was.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 mei 2018

Hotel ligt fantastisch centraal, op loopafstand van het mooie centrum en de mezquite. De vrouw van de receptie was erg behulpzaam met het parkeren van de auto in de tegenovergelegen (smalle!) parkeergarage. Authentieke patio met tiental kleine kamertjes. Kamer viel wat tegen, is te klein om een normale koffer in open te klappen.. Prima voor één nacht.

Datum van verblijf: mei 2018
Hosteria L, Director de Recepción van Hosteria Lineros 38, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Thank you...

Beoordeeld op 19 maart 2018

De kamers in deze hosteria waren heel klein als ook de badkamer. De bedden waren erg hard en smal. Geen aanrader. Ontbijt was heel erg summier. Slechte ventilatie en erg matig ingericht. Voor koffers is geen plaats.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen op deze plaats terecht door travelbird, waarmee wij een rondreis hebben geboekt.

Wij waren niet echt onder de indruk van de kamer en de omgeving. Wij verbleven in een kamer van 14 vierkante meter waar er nauwelijks licht binnenkwam (misschien best dat we niet teveel zagen). Toen we een handdoek gebruikten om het water op de grond op te vangen zag die zwart van het vuil.

Het ontbijt werd voorzien in een typisch Spaans cafetje dat bestond uit een geroosterd stuk brood met marmelade, tas koffie en glas sinaasappelsap.

Ik kan me wel voorstellen dat je hier waar voor je geld krijgt als je dit bewust boekt maar wij verliezen toch een ander soort verblijf.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Wij sliepen hier via booking.com voor 33 euro wat echt een topprijs is voor dit hotel dat ook prima 133 euro had kunnen kosten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding locatie is goed, vriendelijk personeel mooie maar kleine kamer. Kortom perfect voor een kort verblijf in cordoba!

Datum van verblijf: december 2015