Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn twee nachten verbleven in dit keurige hotel. Netjes en schoon. Ruime kamer en badkamer. Vriendelijke receptie.

Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vanaf de bar op de vierde etage heb je een mooie view over de oude stad. Kleine zwembad biedt afkoeling.

Datum van verblijf: september 2019
Conchi L, Director de Relaciones con Clientes van Hesperia Córdoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Dear guest
Thank you for valiung us in Booking.com
We are pleased to know that you have enjoyed your stay
We hope to see you again
Regards

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Veel pluspunten voor dit hotel: mooie ligging nabij brug over rivier,niet te kleine kamer met goede douche,schitterend ontbijtbuffet voor 10 euro,aangename bar op het dak,open tot de late uurtjes en met uitzicht op de verlichte historische stad.
Het zwembad hebben we niet bezocht.
Dit is het soort hotel dat wij appreciëren:goede service en accommodatie voor een betaalbare prijs.Meer hoeven wij niet.

Datum van verblijf: juli 2019
Conchi L, Director de Relaciones Públicas van Hesperia Córdoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear guest,
we are thrilled by your fantastic feedback on your recent visit.Thank you for sharing it. Its a real pleasure to hear about your great experience and we do hope you will choose us again in the future, when visiting Córdoba again.
Best regards

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor een overnachting geboekt bij Hesperia. Bij aankomst goede check-in met een snelle afhandeling. Parkeergarage is goed te bereiken, maar in rijden en parkeren is een uitdaging.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de eerste kamer deed de key-card het niet, andere kant. Bij de 2de kamer opmerking gemaakt over de airco. Met 42 graden is het wil lekker als het goed koelt. Dat deed het niet. Airco stond goed volgens de receptie (foto genomen van het bedieningspaneel) toch een andre kamer aangeboden gekregen. Het is het net niet helemaal. Goede bedoelingen, maar volgende toch even verder zoeken.

Datum van verblijf: juli 2019
Conchi L, Gerente van Hesperia Córdoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear guest
Thank you for your feedback. We do apologies, that your recent visit at hotel Hesperia Córdoba was not to your fullest satisfaction. We appreciate your feedback as it will help us to improve the service.We look forward to your return visit in the future.
Regards

Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel bij de Romeinse oude brug, zodat je makkelijk naar de oude binnenstad kunt lopen Goede kamer en goed ontbijt. Ook is er een klein zwembad op het dak (3 verdieping) en een parkeergarage (niet gratis) onder het hotel; ingang aan de achterzijde. Voor de ferias (eind mei) een ideaal hotel alles op loopafstand

Datum van verblijf: mei 2019
Ema T, Director de Relaciones con Clientes van Hesperia Córdoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

Sehr geehrter Gast
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung und ihre wunderbare Bewertung. Vielen Dank auch, dass Sie sich Zeit genommen haben um Ihre Meinung mit uns zu teilen. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Wir würden Sie bald gerne wieder bei uns begrüssen.
Herzliche Grüsse

Beoordeeld op 1 januari 2019

Qua locatie een zeer mooi gelegen hotel naast rivier Guadalquivir met uitzicht op oa de Romeinse brug het Alcázar de los Reyes Cristianos en de Mezquita-Catedral de Córdoba. Vooral vanaf het grote dakterras waar zich ook het zwembad bevindt is het een geweldige plek om foto's te maken. De kamer was prima, evenals het zwembad en het ontbijt. Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage. Minpuntje is het bereik van de wifi op het dakterras. Verder een fijn hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juni 2018
Ema T, Director de Relaciones con Clientes van Hesperia Córdoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2019

Dear BillMillen

thank you for taking time to review your recent visit to Hesperia Córdoba hotel. Its great to receive your positive and constructive feedback as it will help us to improve our service even further. Please look no further in finding another accommodation in Córdoba.We are happy to welcome you back soon Best regards