“Heel goed ”

Geclassificeerd als nr. 51 van 1.084 Restaurants in Cordoba
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zo lekker gegeten
Bij onze eerst volgende bezoek aan Córdoba gaan wij zeker niet terug
Helaas moesten wij eerder weg ivm sluiten van het restaurant vanwege Coronavirus

Datum van bezoek: maart 2020

5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een terrasje onder het groen. De gegrilde groente was heerlijk, erg divers en lekker gekruid. Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en het aanbevolen witte wijntje " a message in a bottle" paste er prima bij. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2019
23 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, veel lokale gerechten en zeer vriendelijke bediening. Alle gerechten zijn te bekijken op de Ipad als je er even omvraagd, erg handig. Vriendelijke bediening en niet te beroerd om een en ander toe te lichten.Locatie net buiten de drukte.

Datum van bezoek: september 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten, zeer aangename bediening. Hele prettige, rustige en knusse sfeer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening daar , die man is echt ongelooflijk !!
We zaten in een gezellige patio waar een tafeltje of 4 staan .
Je kan er ook binnen zitten .
We namen eerst de foie gras om te delen met toast erbij was huisgemaakt en lekker .
Dan eendeborst gegeten met zoete saus , was ook zeer lekker .
Ook de entrecote was lekker .
Door alles samen en bediening geef ik een puntje extra !!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die El Choto Restaurante bekeken, bekeken ook

Cordoba, Provinz Córdoba
Cordoba, Provinz Córdoba

In El Choto Restaurante geweest? Deel je ervaringen!