Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met gezin verbleven wij 1 nacht in dit prachtige hotel, ideaal gelegen op de weg naar Scandinavië. Vooral het gigantische binnen- en buitenzwembad maakte veel indruk op ons. Voorts aardig personeel en prima eten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HotelDesNordens, Gæsteansvarlig van Best Western Hotel Des Nordens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Thank you so much for your 5-star review.

We hope to welcome you back very soon.

Best regards from the Team

Beoordeeld op 5 juli 2016

De ligging is wat anders dan gewoon, maar we hebben geen hinder ondervonden van de nabijgelegen hoofdbaan. De kamer was prima, kraaknet en voorzien van alle mogelijke faciliteiten. Gratis WIFI en gratis parkeren voor het hotel.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
HotelDesNordens, Receptionschef van Best Western Hotel Des Nordens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Thanlk you so much.
It would be our pleasure to welcome you in the nearest future.

Beoordeeld op 22 maart 2016

prima hotel, ruime kamers maar niet overal goed uitzicht. Wij zaten midden tussen de bomen. wel rustiek natuurlijk maar ook wat benauwd. geweldig ontbijtbuffet. heerlijke verse spullen en vriendelijke medewerkers.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
HotelDesNordens, Receptionschef van Best Western Hotel Des Nordens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Thank you so much.

It would be our upmost pleasure to welcome you in the nearest future.

Best regards

The Hotel des Nordens Team

Beoordeeld op 13 augustus 2015

Prima hotel voor een doorreis, één nacht geslapen. Kamers liggen in een gedateerd slaapgebouw. Schilders waren bezig het één en ander op te knappen. Restaurant is super. Aparte bar, wat lekker druk was. Gemiddelde leeftijd relatief hoog.....

• Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
HotelDesNordens, Receptionschef van Best Western Hotel Des Nordens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Thank you for your rating. At the moment we are doing af big efford to renovate all our rooms.
It would be our pleasure to welcome you in the nearest future.

Beoordeeld op 17 juli 2015

Op doorreis naar Noorwegen ligt dit hotel op de Duits/Deense grens. ruime parkeerplaats. Mooi binnen/buitenzwembad (heerlijk na een dagje autorijden) wel apart voor betalen € 5,- per persoon. gratis WIFI,

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
HotelDesNordens, Marketing van Best Western Hotel Des Nordens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2015

Hi Karel,

Thank you for your review of our hotel, we are pleased that you had a good stay and we hope to be able to welcome you back at another time.