Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (187)
Beoordelingen filteren
187 resultaten
Waardering van reizigers
32
84
51
9
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
32
84
51
9
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 187 beoordelingen
Beoordeeld op 18 oktober 2015

Vriendelijke ontvangst, voldoende parkeergelegenheid. Kamer ligt heel rustig. Alles is schoon. Heerlijke bedden met iets mindere kussens. Geen airco, maar ook niet nodig. Heerlijk de raam open. Vriendelijke personeel, ook in de bar.
Zeer uitgebreid ontbijt, met verschillende kazen, gerookte zalm, verschillende broodsoorten. Alles in voldoende mate aanwezig.
Zeker een aanrader, is 4 sterren en toch ruim onder 100 euro incl ontbijt voor 2 personen. Zeer aan te bevelen. Vanuit het hotel is het eenvoudig met tram 10 naar het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Rosso01
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2013

Hotel heeft sterke maar ook minder sterke punten. Ontvangst was ronduit onvriendelijk. Een jongedame zwaar onder de poeder, erg onvriendelijk, snauwerig.
De bar en personeel oké en ook het diner was lekker. Evenzo het ochtendontbijt, zeer uitgebreid en lekker.
Kamers zijn oké en ook zeer betaalbaar.
Ander groot nadeel is wifi. Enkel in de lobby gratis en wordt flink geknepen. Hotel heeft potentie om top te zijn in het zakelijk segment. Gratis parkeren en goed bereikbaar. Echter goed gratis wifi overal en vriendelijkere receptie is dan wel een voorwaarde.

Datum van verblijf: januari 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Le-Pe-De-Ra
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H-Hotels R, Anika Müller - Online Reputation Manager van RAMADA Hotel Magdeburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken