Beoordeeld op 30 december 2017

wij waren daar voor de tweede keer en het is ons nog meer bevallen! De netheid is super, het ontbijt met zelfs een glaasje sekt laat niets te wensen over. Het zwembad (29 graden) is super. Bovendien ken ik geen enkel hotel die een sauna aanbiedt van 06.30 tot 22.00 uur! De ambiente was prachtig uitgewerkt!

Kamertip: een duplex :-)
Datum van verblijf: december 2017
VictorsRodenhof, Leiter Front Office van Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2018

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.
Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk.

Hoogachtend,
Ihr Team vom Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof

Beoordeeld op 29 mei 2017

Na een lange dag vanuit Italië (Toscane ) richting huiswaarts België (Vlaanderen ) had ik nog kunnen reserveren in dit bovenvermeld Hotel en JA voortreffelijk …!!
Mooie grote kamers met alle voorzieningen , een zeer vriendelijk ontvangst en een mooie rustige omgeving …
Het personeel deed er alles aan om me om 21 uur s'avonds nog te voorzien om buiten op het terras van een lekker klein zorgvuldig van Diner te voorzien …

Datum van verblijf: mei 2017
VictorsRodenhof, Leiter Front Office van Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit zal ons helpen om u te bieden onze gasten een aangename sfeer. Om door te gaan naar onze prestaties en de kwaliteit te verbeteren, we zijn dankbaar voor alle informatie.

Beoordeeld op 5 december 2016

Voor drie nachten hebben wij dit (kleine zaken) hotel via een reisorganisatie geboekt. De ontvangst bij binnenkomst was vriendelijk en het parkeren van de auto in de parkeergarage (in tegenstelling tot andere bezoekers) was voor ons gratis. Onze kamer was ruim bemeten, netjes en schoon één en ander passend bij een **** hotel. Een klein minpuntje de badkamer was wat (niet hinderlijk) aan de kleine kant en er ontbrak op de kabel tv een nederlandse tv zender. De russische en arabische zenders voegen in mijn beleving weinig tot niets toe. Voor het (gratis) gebruik mogen maken van bijvoorbeeld het zwembad en de sauna was iedere dag een feest. Het zwembad water was lekker fris en goed van temperatuur de sauna was schoon en heerlijk warm. Het ontbijt was niet slecht maar ook niet echt geweldig. Maar daar in tegen was het uit geserveerde diner voortreffelijk. Wij hebben ons voor drie nachten uitstekend in het hotel vermaakt. Het centrum van Saarbrucken (op een half uurtje lopen) is even eens en zeker met de kerst een echte aanrader. Tenslotte de prijs kwaliteit verhouding van genoemd hotel en via vrijuit geboekt is werkelijk uitstekend.

Kamertip: kamers grenzend aan achterzijde hotel zijn rustiger
Datum van verblijf: december 2016
VictorsRodenhof, Leiter Front Office van Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2016

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is schoon, veilig, ruim en biedt geen enkele verrassing. Het ontbijt is prima, nogal Duits. Het diner is goed te doen, prijzig enigszins. Het bed is prima

De locatie is droef. De buitenwijk van een toch al saaie stad, naast een in onbruik rakend rangeerterrein met uitzicht op een beperkt gebruikt sportterrein.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
VictorsRodenhof, Leiter Front Office van Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Beoordeeld op 11 september 2016

Kamer groot, bed goed en ruim, badkamer groot (make-up spiegel aanwezig) en alles heel schoon, superschoon! Kamer had ook een ruim balkon. Ontvangst heel vriendelijk. Het hotel staat in een woonwijk, je kunt op straat parkeren, maar het hotel heeft ook een "Tiefgarage" waar wij gratis (omdat er toch plaats genoeg was) de auto mochten parkeren. Het zwembad, de sauna en het stoombad zijn heerlijk en ook daar is alles spotless schoon. Gekoeld water en een appeltje voor na de sauna zijn aanwezig. Da's pas klantvriendelijk. Wij hebben een avond in het hotel gegeten en ook dat was prima. Wifi gratis en goed!

Datum van verblijf: september 2016
VictorsRodenhof, Leiter Front Office van Best Western Victor's Residenz-Hotel Rodenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

dank u voor uw positieve evaluatie van onze prestaties. Wij zijn blij dat u met ons zo comfortabel. Uw lof hebben we al graag te passen.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen als onze gast kunt snel en wensen u een aangename tijd tot dan.

Met vriendelijke groet uit Saarbrücken