“Geen aanrader”

Ratskeller
Geclassificeerd als nr. 87 van 295 Restaurants in Trier
Keukens: Duits
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie. Bediening niet leuk en onvriendelijk.
Forel gegeten en dat was best lekker maar had steeds het gevoel dat ze je het liefst weer zagen vertrekken.

Datum van bezoek: augustus 2021

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze mooie ochtend wilde wij lekker in de zon genieten van een kop koffie. Wij werden weggestuurd omdat het terras nog niet open zou zijn. Op zich raar om 11 uur nog niet open. Zoekend naar een ander terras in de zon viel ons op dat andere mensen niet werden weg gestuurd. Wij zijn toen ook gaan plaats nemen en konden nog net een lekker plekje vinden omdat het terras al nu snel vol liep. Je zou verwachten dat je als bediening blij zou zijn van z'n mooie start van de dag. Daar was weinig van te merken, koffie besteld netjes gekregen maar voor dat we duidelijk konden malen dat we er een gebakje bij wilde was de serveerster al weg. Een andere serveerster aangeschoten en haalde netjes het gebakje. Alleen moesten we die gelijk betalen. Geen probleem voor ons alleen nu blijkt dat je niet met een betaalpas kan betalen onder de 25 euro. Iets wat niet van deze tijd is en ik ook geen contant geld bij me draag hadden we een uitdaging. Ze ging het navragen en kwam netjes terug dat het geen probleem was. Ik gaf aan dat de koffie ook nog betaald moest worden. Dus moest ze weer eerst het bonnetje halen bij haar collega. Na wat wachten kwam deze keer die niet al te vrolijke serveerster weer bij ons. Gaf gelijk haar collega de schuld dat ze er een choas van maakte, iets wat niet het geval was. De twee bedragen werden opgeteld,en ik lied mijn bankpas zien. Dit kon niet zei ze, ik gaf aan dat haar jongere collega toestemming had van haar baas dat we wel met betaalpas konden betalen. Was onmogelijk zei werkte er al 15 jaar en het meisje maar net en die had het fout. Heel vreemd om je collega's tegenover klanten af te zagen. Wij gaven aan dit niet te accepteren en met bankpas willen betalen. Ze liep kwaad weg, het meisje kwam weer bij ons met het pin apparaat ik gaf aan om 25 euro te pinnen en zei mij wisselgeld terug te geven, opgelost! Dit terras en restaurant moet nodig op de schop qua management, is Trier onwaardig!

Datum van bezoek: oktober 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten lekker buiten onder de grote parasol, komt er ineens een enorme bui, dus besloten om te blijven eten... geen spijt van gehad, eten was prima voor een normale prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Je gaat steeds met verwachtingen naar een restaurant en zeker als dit zich bevindt in de mooie historische kelder van de Steipe een van de oudste gebouwen van de Hauptmarkt.
Voorgerechten waren lekker, de hoofdgerechten, die bovendien totaal niet presenteerden, waren niet lekker en zéér alledaags en niet restaurant waardig.
De bediening liet duidelijk blijken dat ze niet blij was dat we in de kelder aten, niettegenstaande het mooie weer, in plaats van op het marktplein. Wij werden dan ook in no time buitengewerkt.
Als u het mij vraagt heeft dit restaurant problemen, want dit kan je niet goedpraten met de vermelding een mindere dag.
Een spijtige zaak voor de stad Trier dat dit serviceniveau mogelijk is op deze toplocatie.
Gelukkig was de plaatselijke wijn lekker (de kaart heb ik expliciet moeten vragen) en de kelder mooi.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat leuk, keuze van de menkaart zelfs Russische gerechten!
Een van die gerechten, de vis variant was heerlijk en ruim voldoende als voorgerecht voor twee personen.
Verder hebben we gerechten an de aspergekaart gekozen. Beiden waren heerlijk!!
De bediening snel en correct.
Het eten stond snel op tafel.
Een heerlijk ruim en rustig restaurant.

Kortom voor herhaling vatbaar en van harte aanbevolen.

Uiteindelijk mochten we dank zij de eerlijke prijzen € 46.40 afrekenen.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Ratskeller bekeken, bekeken ook

In Ratskeller geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.