“Speciaal hiervoor teruggekomen naar Trier”
Beoordeling van Kartoffel Restaurant Kiste

Kartoffel Restaurant Kiste
Geclassificeerd als nr. 15 van 303 Restaurants in Trier
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kaart. Heel vriendelijk. Ik heb een nieuw glas wijn gekregen van het huis omdat er een wesp in mijn glas was gekropen. Dat vond ik erg sympathiek want hier konden ze niet aan doen. Het eten is simpele Duitse kost, maar enorm lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld

Het terras zat vrij vol, maar gelukkig was er nog een tafel vrij. De entrecote was (zelfs voor een entrecote) vrij vet, maar smaakte zonder het meeste vet gewoon goed. Mijn tafelgasten hebben prima gegeten. Zowel vlees als vis. Bediening was vlot en vriendelijk. We konden na het eten gelukkig nog wat blijven drinken, wat wel zo prettig is want na 22u is Trier uitgestorven!

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten matig. Binnen 10 minuten eten en drinken al geserveerd. Tijdens eten van hoofdgerecht al de vraag of we straks koffie/thee willen hebben. Bediening slecht en zeer onvriendelijk. We voelde ons weggekeken en totaal niet op ons gemak. Zou hier niet nogmaals gaan eten.

19 juli 2020 beoordeeld

Over het eten alleen maar lof. Maar de ober wat een walgelijke man. Het is was een man van gemiddelde leeftijd. Als het laatste stuk vuil behandeld. Niet het jonger personeel.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam zegt het al...aardappels aardappels en nog meer aardappels. In alle soorten en maten. Erg lekker ekker gegeten, vriendelijke en goede bediening! Prima adres voor een lunch

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Kartoffel Restaurant Kiste bekeken, bekeken ook

In Kartoffel Restaurant Kiste geweest? Deel je ervaringen!