“Lekker gegeten met vriendelijke bediening”
Beoordeling van Kartoffel Restaurant Kiste

Kartoffel Restaurant Kiste
Geclassificeerd als nr. 14 van 303 Restaurants in Trier
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld

Het terras zat vrij vol, maar gelukkig was er nog een tafel vrij. De entrecote was (zelfs voor een entrecote) vrij vet, maar smaakte zonder het meeste vet gewoon goed. Mijn tafelgasten hebben prima gegeten. Zowel vlees als vis. Bediening was vlot en vriendelijk. We konden na het eten gelukkig nog wat blijven drinken, wat wel zo prettig is want na 22u is Trier uitgestorven!

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten matig. Binnen 10 minuten eten en drinken al geserveerd. Tijdens eten van hoofdgerecht al de vraag of we straks koffie/thee willen hebben. Bediening slecht en zeer onvriendelijk. We voelde ons weggekeken en totaal niet op ons gemak. Zou hier niet nogmaals gaan eten.

19 juli 2020 beoordeeld

Over het eten alleen maar lof. Maar de ober wat een walgelijke man. Het is was een man van gemiddelde leeftijd. Als het laatste stuk vuil behandeld. Niet het jonger personeel.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam zegt het al...aardappels aardappels en nog meer aardappels. In alle soorten en maten. Erg lekker ekker gegeten, vriendelijke en goede bediening! Prima adres voor een lunch

Datum van bezoek: maart 2020
6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardappelen in alle soorten bereidingen, daar draait het hier om. De door mij gegeten gebakken aardappeltjes zijn lekker, portie had wel iets forser mogen zijn. De gehaktbal erbij is ook prima, de knoflooksaus een misser. Die past niet en ik heb twijfels of deze zelf gemaakt is. Mij vrouw had een lekere schnitzel, maar ook daar onderschrijft ze de conclusie van mogelijke prefab saus. Tip, ga voor de gebakken aardappelen met spek en eieren. Dat is allemaal zo vers bereid als kan en niet duur. Mijn dochter was uiterst tevreden en misschien wel omdat papa jaloers was.
De bediening is overigens vriendelijk en over net interieur valt weinig bijzonders te zeggen. Het is zo gewoon, net zo gewoon als een aardappel. Niks mis mee, goed bereide aardappelen zijn lekker!
Eindoordeel: 4 uit 5.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Kartoffel Restaurant Kiste bekeken, bekeken ook

In Kartoffel Restaurant Kiste geweest? Deel je ervaringen!